מיקרוסופט מפסיקה למכור את ה-XBOX 360

אחרי יותר מעשר שנים ולמעלה מ-84 מיליון יחידות שנקנו, תפסיק החברה למכור את קונסולת הדור הקודם שלה

אחרי 10 וחצי שנים, הודיעה בשבוע שעבר מיקרוסופט (microsoft) על הפסקת ייצורה של קונסולת משחקי הווידאו XBOX 360 המצליחה. כל עוד ישנו מלאי זמין של קונסולות, הסבירו בחברה, הוא יימכר, וכמו כן תמשיך התמיכה בקונסולה ובפלטפורמת משחקי האונליין שלה, XBOX Live.

שנת 2005 הביאה לנו את זכייתו של ישראל אומן בפרס נובל בכלכלה, את ההתנתקות ואת תחילת כהונתה של אנגלה מרקל כקנצלרית גרמניה, כהונה שהתחילה ביום בו שוחרר ה-XBOX 360 לעולם. הוצאת הקונסולה שנה לפני המתחרה של סוני (פלייסטיישן 3) איפשרה למיקרוסופט, בתוספת היצע משחקים רב יותר ופלטפורמת אונליין עדיפה, לרשום ניצחון ב'מלחמת הקונסולות'. מדובר בהישג ראשון שעד היום מחכים בחברה לשחזורו. נתוני המכירות האחרונים של המכשיר עמדו על כ-84 מיליון מכשירים, אך מדובר בנתון שהיה נכון לחודש יוני 2014 (כמעט לפני שנתיים). כמו כן יש לציין, שמאז שיצאה  זכתה לשני עדכונים – הראשון (Slim) ב-2010 והשני (Elite) ב-2013.

פיל ספנסר, מנהל מחלקת ה-XBOX במיקרוסופט, הסביר כי: "המציאות של ייצור מוצר לתקופה של מעל לעשור מתחילה לעשות לנו בעיות". בין המשחקים שנמכרו הכי הרבה לקונסולה, ניתן למצוא את Kinect adventures! עם 24 מיליון עותקים, GTA V עם 17.74 מיליון עותקים וhalo 3 עם 14.5 מיליון עותקים.

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים