תוכן שיווקי

Shell Control Box של Balabit זמינה ב-Microsoft Azure Marketplace

19/04/2016 12:57
Balabit

הגרסה האחרונה והמובילה מבחינה טכנולוגית של הפתרון ל-Privileged User Monitoring מסייעת לארגונים לאבטח את סביבת הענן הציבורית שלהם במיקרוסופט (Microsoft) בכך שהיא מאפשרת לבצע ביקורת בסגנון "מי עושה מה" בזמן אמת.

Balabit – ספקית מובילה של טכנולוגיות אבטחת מידע – הודיעה לאחרונה כי פתרון הניטור של המשתמשים הפריבלגיים שלה, SCB (ר"ת Shell Control Box), זמין ב-Microsoft Azure Marketplace ומופיע ורשום בין יישומים אחרים לאבטחת ענן ציבורי.

SCB, המציע תמיכה מורחבת לפלטפורמת הענן הציבורי Azure, של מיקרוסופט, נגיש כיום בקלות וניתן לפריסה בתוך שעות, ולא רק בעבור ארגונים גדולים אלא גם לעסקים קטנים ובינוניים. הגרסה החדשה – שהוצגה לראווה בכנס RSA 2016 בסן פרנסיסקו – מאפשרת לארגונים לבצע ביקורת על הפעילות של משתמשים בעלי הרשאות גבוהות בארגון במתחם שלהם ובסביבות הענן, כדי למנוע איומי פנימיים ופריצות דטה.

להתריע ולחסום פעולות זדוניות

צ'בה קרסזני, מנהל מוצר של SCB Balabit ציין כי "התחלנו את מסענו אל הענן, והשילוב של מוצר הדגל שלנו – ה-SCB, לתוך Microsoft Azure, הוא אבן הדרך הראשונה במסע הזה. חשש לגבי בעיות אבטחת מידע הוא עדיין צוואר בקבוק בכל הנוגע לאימוץ טכנולוגיית הענן, אבל זה מה שאנחנו הולכים לשנות: להפוך את הענן למקום בטוח יותר על ידי מתן אפשרות לניטור בזמן אמת של פעולות המשתמש הפריבילגי, ולאפשר לארגונים להתריע או לחסום פעולות זדוניות לפני שהן יוצאות לפועל".

לדבריו, "לגרסה החדשה של SCB יש אינטגרציה עמוקה עם הפתרון שלנו בנוגע ל-UBA (ר"ת User Behavior Analytics), ששמו Blindspotter שמאפשר לבנות פרופיל של משתמשים בהתבסס על המידע שנאסף על ידי פעילות ה-SCB – אפילו בענן, על מנת לזהות פעילות חריגה".

"טכנולוגיות האבטחה המובנות של מיקרוסופט – ואלו של השותפים שלנו – עובדות יחד כדי לספק פלטפורמת אבטחה הוליסטית וגמישה בעבור העסק שלכם", אמרה אנדריאה סימנדי, עו"ד בכירה במיקרוסופט הונגריה. "לקוחות יכולים לשפר את מצב האבטחה שלהם כיום, על ידי העברה לענן, אימוץ פלטפורמות מודרניות ופתרונות זהים לאבטחה וניהול מקיפים".

לדבריה, "באמצעות השקעותיה בטכנולוגיה, בפרקטיקה ובעקרונות, מיקרוסופט עושה יותר מאשר כל חברה אחרת כדי להרוויח את האמון של הלקוחות בענן. היום 80% מהעסקים בפורצ'ן 500 (500 Fortune) משתמשים ב-Microsoft Azure ומספר גדל והולך של עסקים מצטרפים מדי יום, כדי לזכות בהזדמנויות לבניית Big Data מדרגי ומהימן לאנטרפרייז ול-Gaming ,Mobile ,Parallel ,SaaS ו-Web apps. אנו מברכים את Balabit על היותה אחת מספקיות האבטחה האירופיות הראשונות לתמוך ב-Microsoft Azure".

מונע פעולות זדוניות גם בזמן אמת

ה-SCB, מרכיב הליבה של ה-Contextual Security Intelligence Suite, שולט בגישה של משתמשים בסיכון גבוה בארגון שצריכים להתחבר למערכות מידע מרוחקות, עם תיעוד כולל של הפעילויות הנעשות לצורך ביקורת ו/או forencics דמויי סרט למטרות חיפוש, ומונע פעולות זדוניות גם בזמן אמת.

הגרסה החדשה מאפשרת לארגונים לבצע ביקורת על הפעילות של משתמשים מורשים דרך סביבות המחשוב הפיזיות והווירטואליות, ומסייעת לאבטח את תשתית הענן הציבורית שלהם ,על ידי כך שהיא מאפשרת לדעת "מי עושה מה" ברשת.

SCB יושב על הרשת כ-Proxy ומאפשר גם לבצע Access Control לפי ההרשאות והזהות של המשתמש בארגון. ההטמעה נעשת בקלות בלי שינוי של הרגלים של המשתמש .

ככלי ניטור של משתמשים בעלי הרשאות גבוהות, SCB הוא רכיב ליבה של ה-Contextual Security Intelligence Suite המשלבת ניהול לוגים, ניטור וניהול של משתמשים פריבילגיים וניתוח התנהגות משתמשים, בכדי למנוע פריצות מידע ובלי להפריע לפעילות האירגונית.

לקבלת מידע נוסף, לחצו כאן.

אירועים קרובים