מנכ"ל בזק בינלאומי: "רישיון הטלפוניה ניתן לנו באיחור של שנה"

"בשלב זה, אין בכוונת בזק בינלאומי לתפוס נתח שוק בטלפוניה הנייחת הכללית - אלא להציע את שירות הטלפוניה כשירות ערך מוסף - למשל בקהילות שונות", אומר איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי, בראיון לאנשים ומחשבים, לרגל קבלת רישיון ה-VoB ממשרד התקשורת ● הוסיף: "אנו שמחים שבמתן הרישיון בחר משרד התקשורת לקדם תחרות בריאה למען הצרכנים בישראל"

"אנו שמחים על קבלת רישיון ה-VoB – רק חבל שהוא ניתן באיחור של שנה", אמר היום (א') איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי, בראיון לאנשים ומחשבים בעקבות הודעת משרד התקשורת הבוקר, על הענקתו הרשמית של הרישיון לחברה. בזק בינלאומי תחל בחודשים הקרובים באספקת שירותי הטלפוניה הפנים ארצית בקידות 0765. לדברי בנבנישתי, אספקת שירותי הטלפוניה תקרה בתום הליך הקמת קישורי הגומלין עם המפעילים הפנים ארציים והבינלאומיים, אליו היא מחויבת במסגרת רשיונה.

"איננו הולכים למצב את עצמנו כשחקן מפ"א", אומר בנבנישתי. "זה שירות שהיינו זקוקים לו, בעיקר המתחרים שלנו כבר מציעים אותו. מדובר בחלק מפתרון כולל ללקוחות שלנו ברמה הגבוהה ביותר. ה-IP הופכת להיות הטכנולוגיה המובילה בבית. נספק פתרון באיכות הקו הטובה ביותר ובאמינות הטובה ביותר, כמו כל השירותים שאנחנו מספקים". לדבריו, השירות החדש יהווה ערך מוסף מאוד חשוב ללקוחות האינטרנט של החברה, כי "עד היום, לא התאפשר לו לקבל את כל השירותים שהמתחרות שלנו נותנות".

"דבר נוסף שמשנה הוא שהלקוח מקבל ערכים מוספים בתוך הקהילה", ציין. "הוא יכול לדבר בתוך הקהילה שלנו על האינטרנט במחירים מסוימים, אותם הוא לא יכול לקבל מטלפון רגיל. בסופו של דבר, זה טלפון לכל דבר – אתה מרים את הקו ומדבר".

"אנו שמחים על כי במתן הרישיון", סיכם בנבנישתי, "משרד התקשורת בחר לקדם, הלכה למעשה, תחרות בריאה למען הצרכנים בישראל. כספקית האינטרנט הגדולה בישראל, נוכל להציע את שירותי הטלפוניה כחלק אינטגרלי מפתרון התקשורת הכולל ללקוחות. נעשה זאת באיכות וברמה הטכנולוגית הגבוהים ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים