שיקום פארק מונהיים בטירת כרמל, בשיתוף Medone: "לוקחים אחריות על הטבע"

תיבות קינון, ספסל אקולוגי והצבת שלטי ניווט הם רק חלק מהתוצרים של פרויקט מיוחד של תלמידי כיתות ה' בטירת הכרמל, בתמיכה וליווי של MedOne, המתמחה בהענקת שירותי מחשוב ענן

לוקחים אחריות על הטבע". MedOne

שיתוף פעולה מיוחד של תלמידי כיתות ה' בבית ספר "דגניה" בטירת הכרמל יחד עם MedOne, הגיע אתמול (ג') לשיאו ביום פעילות מיוחד, תחת השם "לוקחים אחריות על הטבע". מדובר בפרויקט לשיקום פארק מונהיים בטירת הכרמל, שיצא לדרך בשנת 2014. שותפים לפרויקט גם החברה להגנת הטבע, מחלקת חינוך טירת הכרמל וקק"ל.


הפרויקט מתקיים כחלק מאחריות תאגידית למען הקהילה והסביבה של MedOne, ספקית שירותי מחשוב ענן בישראל, ששמה לה למטרה לפעול למען הסביבה בצפון הארץ. החברה השקיעה עשרות אלפי שקלים למימון עלויות של מדריכים, אוטובוסים, חומרים וכד'. בנוסף, עובדי החברה יצאו אף הם להשתתף בפעילויות עם הילדים.

במסגרת הפרויקט נבנה בפארק מונהיים ספסל אקולוגי, הוצבו שלטי ניווט ונבנו תיבות קינון במקום. ילדי כיתות ה' סייעו בהצבת שילוט בפארק. שלט אחד מרכזי הוצב עם המידע העיקרי על הפארק ושמות השותפים והתורמים. שלטי כנף קטנים פוזרו בשטח ליצירת משחק שילוט אינטראקטיבי. בנוסף, אישרה קק"ל הצבתן של תיבות קינון לציפורים ותרמה את ההדרכה לתלמידי בית הספר, בהנחייתו של צפר מטעמה, אשר שולבה בתוכנית של החברה להגנת הטבע.


יום השיא התקיים כאמור אתמול, במעמד תלמידי בית ספר "דגניה" והמורים, אנשי MedOne, נציגי החברה להגנת הטבע, אנשי מחלקת חינוך טירת הכרמל ונציגי קק"ל, וכלל סיכום הפרויקט, מילות תודה, וסיור קצר להצגת התוצרים.


רונית לבנת, מנהלת קשרי קהילה ב-MedOne, שנכחה באירוע יחד עם עובדי החברה, אמרה בטקס כי "חברה עסקית אינה פועלת בוואקום, וכשם שהיא נהנית מהסביבה המקיפה אותה, חשוב בעינינו לא פחות שתדע להשיב ולתרום לסביבתה ולקהילה בה היא פועלת. אני גאה לספר שכחלק מהאחריות התאגידית למען הקהילה והסביבה שלה, MedOne שמה לה למטרה לפעול למען הסביבה בטירת הכרמל. פנינו לחברה להגנת הטבע, מחלקת החינוך בטירת הכרמל וקק"ל, ויחד יצרנו את הפרויקט "לוקחים אחריות על הטבע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים