כאוס בהפצת ה-Oculus Rift אחרי ש"מחסור ברכיב" גרם לעיכובים

כפיצוי, החברה מוותרת על דמי המשלוח ותחזיר אותם כמעט לכל הלקוחות המאוכזבים מקסדות המציאות המדומה שלא הגיעו ביעדן

המציאות המדומה של Oculus Rift מגיעה לפייסבוק. צילום: אתר החברה

חברת המציאות המדומה, אוקולוס (Oculus), חווה עיכובים משמעותיים עם משלוחי ה-Oculus Rift שלה, וזאת בשל "מחסור בלתי צפוי של רכיב".

הקסדה של אוקולוס שוחררה רשמית ב-28 במרץ, אבל הרבה אנשים שהזמינו מראש את המכשיר המתקדם עדיין חיים במציאות מאוד ממשית – הם לא קיבלו בינתיים את הציוד שרכשו ולא יודעים כרגע מתי כן יזכו ליהנות ממנו.

כדי לפצות על העיכובים, תספוג החברה את כיסוי עלויות המשלוח בעבור כל הלקוחות, ומשמעות הדבר היא סכום גדול במיוחד בגין המשלוחים אל מחוץ לארצות הברית.

בהודעת דואר אלקטרוני שנשלחה ללקוחות, אשר באה לאחר שתיקה מסוימת, הודיעה אוקלוס כי תבטל את גביית עלויות המשלוח על כל ההזמנות שבוצעו משבת. אלא שמנכ"ל החברה, ברנדן איריב, כתב בהודעה בטוויטר (Twitter) כי עלויות המשלוח יוחזרו לכל מי שהזמינו מראש, ללא קשר לשאלה אם הם הושפעו מהעיכוב או לאו.

במכתב הדואר האלקטרוני כתבה אוקולוס ללקוחות: "אנחנו עובדים קשה כדי לעדכן את מועדי המשלוחים, ואתם יכולים לצפות לראות את מצב ההזמנה שלכם מעודכן עד ליום שלישי, ה-12 באפריל".

אחרי הכאוס והבלבול במצב המשלוחים בשבוע האחרון, חובבי המציאות המדומה שמחים לזכות סוף סוף לקבל קצת מידע מהחברה. החזר דמי המשלוח השיב מעט אמון לקהילה, אך עשרת הימים הנוספים שחלק מהאנשים יצטרכו לחכות יהיו כנראה מייסרים במיוחד בעבור חלקם. מצד שני, מאז הקמפיין שלה ב-Kickstarter, הלקוחות חיכו כבר ארבע שנים לכך שהקסדה של אוקולוס תגיע לנקודה הזו, כך שעוד כמה ימים לא אמורים לשנות להם יותר מדי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים