DnA-IT ערכה פרויקט תשתיות ו-VDI בבית ההשקעות IBI

הפרויקט ארך כשלושה חודשים והסתיים באחרונה ● היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים

אושרי שרון, מנכ"ל DnA-IT. צילום: קובי קנטור

DnA-IT ערכה פרויקט תשתיות ו-VDI בבית ההשקעות IBI. הפרויקט ארך כשלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

בית ההשקעות IBI הוא מהוותיקים בישראל, ולו נכסים מנוהלים בהיקף של כ-40 מיליארד שקל. הוא מספק שירותים שונים לעשרות אלפי לקוחות. בעקבות מיזוג פעילות הברוקראז' של מגדל שוקי הון לבית ההשקעות IBI שהוכרז בקיץ האחרון, שדרגו אנשי DnA-IT את התשתיות ב-IBI, כדי לתמוך במיזוג ובנוסף, גם הקימו מערך תחנות עבודה וירטואליות.

בשל הפרויקט, עמדות הקצה הוירטואליות (VDI) של VMware משמשות את הסוחרים, עבור גישה למערכת המסחר. מערך האחסון האחוד של נוטניקס (Nutanix) מהווה את תשתית האחסון האחוד עבור ה-VDI.

DnA IT היא נציגה של נוטניקס בישראל.

הקמתו של מערך תחנות עבודה וירטואליות (Virtual Desktop Infrastructure) נעשתה באמצעות פתרון Horizon View של VMware, המאפשר לרשת הסוחרים של IBI להתחבר מרחוק למערכות המסחר ולבצע עבודות באופן מקוון ובזמן אמת. כיום משרת מערך ה-VDI עשרות סוחרים, והוא צפוי לגידול של מאות סוחרים.

יכולת לבצע את המסחר מרחוק

מערכת VDI דורשת תשתיות גבוהות יחסית בביצועים, אשר עלולות ליצור צוואר בקבוק ופגיעה בחוויית משתמש. לשם כך, הקימו אנשי DnA-IT תשתית אחסון ומחשוב אחודה, המבוססת על הפתרון של נוטניקס, בהיקף של 40 טרה בייט. המערכת משלבת את תשתית האחסון והרשת במשולב – בתפיסת Web Scale, ומונעת צווארי בקבוק והגדלת זמן השיהוי. עוד מאפשרת המערכת גידול לינארי בהיקפי השימוש, ללא פגיעה ברמת הביצועים, בעלויות נמוכות ובתשלום דינאמי – לפי משתמש פעיל.

מאיר טובי, סמנכ"ל מערכות מידע, IBI, אמר כי "הפרויקט נועד לספק למערך סוחרי שוק ההון שלנו יכולת לבצע את המסחר מרחוק –  בצורה נגישה, קלה ומאובטחת. זאת, ללא דליפת מידע – בהתאם לדרישות הרגולטור. מערך ה-VDI של VMware מספק לנו סביבה סגורה ומאובטחת עבור הסוחרים, עם נוחות שימוש וחוויית משתמש ברמה גבוהה".

הוא הוסיף כי "תשתית נוטניקס לטובת אחסון ורשת אחודה, מאפשרים לנו לעבוד בביצועים גבוהים גם בשעות עומס. התשתית מאפשרת לנו גידול לינארי במערך הסוחרים, וזאת, בלא פגיעה בביצועים. הפתרון האחוד קל ונוח ליישום, מספק מענה להיבטי אבטחה והגנה על המידע. עלויות הפתרון נמוכות והתשלום נעשה על פי שימוש".

אושרי שרון, מנכ"ל DnA IT, הוסיף כי "פלטפורמת ה-Web Scale IT של נוטניקס מספקת ביצועים גבוהים לצד פונקציונליות. בדרך זו היא הופכת את תשתיות המחשוב והאחסון לפתרון של 'שגר ושכח'. התשתית שהוטמעה פותרת את בעיית חוסר הלינאריות בביצועים בתהליך גידול מהיר. פרויקט ה-VDI מאפשר ניהול של תהליך אחד, באמצעות תוכנה אחת – לניהול תשתית וירטואלית מקצה לקצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים