"הטלוויזיה המומלצת של נטפליקס" ל-2016 הוכרזה באופן גלובלי

ענקית הווידיאו סטרימינג, החתומה גם על סדרות מקור אולטרה מדוברות כמו "בית הקלפים" ו"משפחה בהפרעה", מכתירה טלוויזיות שמתאימות במיוחד לצפייה בשירותיה

הזרמת תכנים - בקרוב דרך ממיר פייסבוק? אילוסטרציה: BigStock

נטפליקס (Netflix) הודיעה אתמול (ב') כי יוזמת הטלוויזיה המומלצת שלה תעבור להשקה גלובלית השנה, בעודה מרימה רף קריטריונים חדש ומודיעה על יצרניות הטלוויזיה הראשונות לזכות בלוגו נטפליקס הנחשק לשנת 2016.

הטלוויזיות הראשונות שמתהדרות בלוגו הן – LG: טלוויזיית UHD TVs עם webOS 3.0, וסוני (Sony): ל-Android 4K UHD TVs.

כפי שהודיעה לראשונה בינואר האחרון, בטרם השקת היוזמה כעבור כמה חודשים, "הטלוויזיה המומלצת של נטפליקס" נועדה לספק לצרכנים הערכה עצמאית מטעם החברה, של טלוויזיות שהופכות את הצפייה בשירותי נטפליקס (וגם בכמה שירותי סטרימינג אחרים שיושבים על אותה משבצת) לחוויה טובה יותר.

אבל נטפליקס מציגה כעת קריטריונים חדשים לסטנדרטים הרצויים – לדוגמה, כמה מכשירי טלוויזיה של Roku וכן Sony Android TV תומכים ב-Instant On and TV Resume, תכונה המאפשרת להם "להתעורר" מיידית בעת הצורך, ו"לזכור" איפה נפסקה הצפייה בדיוק. יש אפילו מכשירי טלוויזיה שמשווקים כשכפתור נטפליקס כבר מובנה בשלט הרחוק שלהם.

לנטפליקס יש כעת רשימה של שבעה קריטריוני ליבה שבהם היא משתמשת כדי להעריך את הטלוויזיות של היצרניות השונות, מתוכם היא אומרת כי לפחות חמישה חייבים להתקיים בכדי שהיצרניות יוכלו להשתמש בלוגו נטפליקס על מוצריהם.

הרבה השתנה מאז שנטפליקס השיקה את תכנית הטלוויזיה המומלצת שלה בשנה שעברה – בתור התחלה, היא זמינה כעת כמעט בכל שוק בעולם. זו אולי הסיבה לכך שהחליטה לפתוח מעכשיו את התכנית אל מעבר לארצות הברית, אל הזירה הגלובלית – הטלוויזיות, הן של LG והן של Sony יימכרו בכל המדינות שבהן נטפליקס זמינה, מה שאומר שהן ימכרו בכל מקום בעצם.

הסטנדרטים של נטפליקס הם כנראה מחמירים כעת במיוחד, שכן החברה טוענת שאף אחת מהיצרניות של דגמי 2015 שעברו את המבחן שלה בזמנו, לא היו עומדות בקריטריונים החדשים השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים