Airbnb מקבלת אישור ממשרד האוצר האמריקני להרחבת הנרשמים בקובה

החברה מסן פרנסיסקו הורשתה בעבר לעשות עסקים בקובה רק עם מטיילים מארצות הברית, וכעת היא עומדת להרחיב את פועלה

Airbnb

לפי דיווח ב-USA Today, משרד האוצר האמריקני סיפק ל-Airbnb אישור להרחיב את רישומי השכרת הבתים שלה בקובה למטיילים המגיעים מחוץ לארצות הברית, כך הודיעה חברת הסטארט-אפ אתמול (א'). האישור של משרד האוצר מגיע לאחר שהנשיא, ברק אובמה, יצא למסע היסטורי בן שלושה ימים אל האי, דבר המעיד על התקרבות היחסים בין המדינות.

ההרחבה של שירותי Airbnb בקובה מגיעה גם בהתאמה מלאה להודעתה של רשת Starwood Hotels and Resorts מסוף השבוע, כי חתמה שלושה דילים למלונות בקובה, מה שהופך אותה לחברת המלונות האמריקנית הראשונה שסוגרת עסקה למלונות בקובה מאז המהפכה שהתרחשה ב-1959.

חברת ההלנה כבר מקשרת השכרת בתים קובניים לנוסעים מארצות הברית מזה שנה, והודיעה כי תרחיב את רישומי הנוסעים גם לתיירים או אורחים בינלאומיים המגיעים לקובה החל מה-2 באפריל.

הרשויות בקובה נוקטים כבר מזה זמן במדיניות שמאפשרת לתושבים להשכיר את בתיהם כדרך להגיע להכנסה נוספת, באמצעות תהליך המכונה Casas particulares. מערכת זו, אשר הונהגה בקובה בשנת 1990, מאפשרת לנוסעים לעיר הבירה הוואנה לוותר על העלות של המלון, ולשכור חדר או שניים אצל משפחה מקומית בעבור עלות סמלית של כ-30 דולר או-35 דולר ללילה.

מאז הצטרפותה לתהליך Casas particulares בשנה שעברה, זיווגה Airbnb כ-13 אלף אורחים מכל 50 המדינות של ארצות הברית להשכרה בקובה, כך אמר אחד ממייסדי הסטארט-אפ, ניית'ן בלצ'רקזיק.

כ-4,000 בעלי Casas particulares במדינה כבר הוסיפו את בתיהם לרשת שלה, מה שהופך את קובה לשוק בעל הצמיחה המהירה ביותר בהיסטוריה של Airbnb, כך מסרה החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים