כל אחד צריך MyMe

קבלו התקן לביש חכם, המוצמד כמו כפתור לחולצה, ש-"מסתכל" על העולם עבור המשתמש, ומרחיב את המודעות שלו לסביבתו ולפרטים שונים בה ● עוד זוג עיניים יכול לעשות לנו רק טוב

עוד זוג עיניים. MyMe. צילום: יח"צ

OrCam הישראלית מציגה התקן לביש חכם בשם MyMe, המשמש כ"עוזר אישי" ומבוסס על מעבד היישומים i.MX 7 החדש של NXP.

ה-MyMe מוצמד כמו כפתור לחולצה, "מסתכל" על העולם עבור המשתמש, ולמעשה מרחיב את המודעות שלו לסביבתו ולפרטים שונים בה. המכשיר מעבד באופן רציף אותות ויזואליים ואותות אודיו, ולאחר עיבוד הנתונים שהוא קולט, הוא מציע למשתמש מידע שימושי – בזמן אמת או מאוחר יותר – באמצעות הסמארטפון, או התקן בלוטות' (Bluetooth).

התקן ה-MyMe הוא פלטפורמת פיתוח להתקנים לבישים, בעלי יכולות של אינטליגנציה מלאכותית. המכשיר יכול, למשל, לספק בזמן אמת פרופיל של אדם שאנו פוגשים ולהציג את פרטיו על צג הסמארטפון שלנו. ההתקן יכול לעקוב אחר הרגלי האכילה והכושר שלנו – ולדווח לנו, למשל, על חריגה מהדיאטה ונתונים נוספים. הוא גם יכול לסכם את פעילותנו היומיומית ולספק לנו דו"ח על הזמן היחסי שבילינו במשך היום בפגישות, במכון כושר, במשחק עם הילדים או בקריאת עיתונים.

זוכר את היום

ה-MyMe יכול אפילו לנטר את הבעות הפנים של אנשים שהיינו איתם באינטראקציה כלשהי (כמה פעמים חייכו אלינו במהלך היום? כמה פעמים כעסו?), "לזכור" את נושאי השיחה שלנו, ובכלל – לסכם את איכות האינטראקציה שלנו עם חברים ומשפחה.

לדברי החברה, הביצועים החזקים וצריכת הספק יעילה של מעבד i.MX 7 של NXP מאפשרים רמת אבטחה, חדשנות וחיי סוללה ארוכים ביישומים של מוצרי קצה למחשוב לביש ולתחום האינטרנט של הדברים.

לדברי שמואל ברקן, מנכ"ל משותף NXP ישראל, "MyMe יוצר שוק חדש של התקנים לבישים עם פוטנציאל משמעותי לאפליקציות חדשות, שיספקו חוויות מסוג חדש למשתמשים".

"מעבד i.MX7 מיישם ארכיטקטורת ריבוי ליבות של ליבת ARM Cortex-A7 המשמשת לעיבוד של למידה עמוקה (Deep Learning), וליבת Cortex-M4 לעיבוד אודיו, שסייעה לנו לתכנן את ההתקן הלביש הקטן ביותר והיעיל ביותר בצריכת הספק", ציין אמנון שעשוע, מייסד-שותף של OrCam. "פיתוח עם i.MX7Dual הייתה החלטה קלה בהתבסס על ניסיון קודם שלנו עם מעבדים ממשפחת i.MX".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים