תוכן שיווקי

המעבר לענן של Virtual IT: "שיפור דרמטי באיכות השירות וזמינות המערכות"

16/03/2016 11:53
Virtual IT

ברנמילר אנרג'י נוסדה בשנת 2012, על ידי אבי ברנמילר, אשר שימש בעברו כמנכ"ל סימנס CSP וסולל.

החברה מספקת פתרונות אנרגיה מבוססי אגירה ייחודית שפיתחה, ומקימה תחנות כוח מבוזרות בהספקים של 1MW-150MW.

בברנמילר אנרג'י עובדים מיטב המומחים בעולם בתחום האנרגיה התרמו-סולארית. לצוות החברה ידע ומומחיות הנשענים על 30 שנות ניסיון בתחום התכנון, הקמה והתפעול של מעל MW500 תחנות כוח סולאריות ברחבי העולם.

ברנמילר אנרג'י

ברנמילר אנרג'י

ההחלטה – להיות בענן

ברנמילר אנרג'י, שלמייסדיה ניסיון רב בניהול תשתיות ומערכות מידע, החליטה כבר בשלב הקמת החברה שמערך המחשוב שלה יהיה מבוסס תשתיות ענן ציבורי.

בשל רגישות התחום בו עוסקת החברה, ניתן דגש רב על אבטחת המידע בארגון, נותחו כל הסיכונים האפשריים הקשורים לעבודה במחשוב ענן ובוצעו התאמות מיוחדות כדי להבטיח את העלאת רמת אבטחת המידע בארגון לרמה הגבוהה ביותר.

לפני ארבע שנים ולאחר בחינת מספר ספקים ופתרונות, בחרה החברה את פתרון הענן VirtualCloud של Virtual IT. במהלך השנים האלו זוכה ברנמילר אנרג'י לרמת שירות וזמינות גבוהה ושירות End to End מלא גם באירוח תשתיות וגם בשירותי המומחה.

שירות זה מאפשר לחברה שקט תעשייתי, יכולת להתמקד בליבת העסק ושימוש בסל מוצרים מתקדם שמשתלב עם צרכי הארגון.

מערכות המידע בברנמילר אנרג'י

כל השרתים ומערכות המידע של הארגון נמצאים בענן Virtual Cloud אשר נמצא בבעלותה של Virtual IT, תוך מתן גישה לניהול השרתים והשרתים באופן מלא בממשקי ניהול.

בנוסף לתשתית המחשוב על גבי הענן של VirtualCloud, מקבלת החברה באופן שוטף שירותי מומחה מ-Virtual IT, אשר מעניקים לה יכולת ליצור שירותים, פתרונות חדשים ומהווים גיבוי והשלמה לצוות המחשוב של הארגון.
לפני כחצי שנה, החליטה החברה להעביר גם את מערך הסאפ (SAP) של הארגון לענן VirtualCloud, מתוך הבנה שהימצאות כל שירותי המחשוב במקום אחד יעניק לארגון שקט ופשטות בניהול כל שירותי החברה.
לאחרונה ביצעה ברנמילר אנרג'י מעבר משרדים, והודות לכך שכל מערך המחשוב מבוסס ענן, המעבר עבר בהצלחה ללא פגיעה בתשתיות ובצורה חלקה ללא השבתות או התאמות מיוחדות.

המעבר לענן – משתלם כלכלית

בהתבוננות עסקית ולאחר ניתוח ההוצאות השוטפות ובהשוואה לשנים האחרונות, הן בתשלום על שרתים ושירותים והן בעלויות הכרוכות בהפעלת צוות מחשוב מינימלי באתר הלקוח, ניתן להבחין בחיסכון ניכר במעבר המחשוב לתשתית ענן, גם בהוצאות המחשוב וגם בחישוב הבעלות הכוללת המתייחסת לעלויות עקיפות, כגון תחזוקה שוטפת, שדרוגי חומרה ותוכנה, הכשרת משתמשים, הדרכה והטמעה, תמיכה ושירות לקוחות, חיסכון ניכר בחשבון החשמל, רישיונות ועוד.

שי גפני, מנמ"ר ברנמילר אנרג'י, הסביר את הבחירה במעבר לענן של Virtual IT: "הבחירה הייתה חכמה כי מחשוב הענן הוא בבעלותם המלאה, נקודה הנותנת יתרון על פני חברות המשמשות כמתווכות צד שלישי ולא באמת הבעלים של מחשוב הענן. היתרון בא לידי ביטוי בתקלות וב-SLA שהזמינות היא מיידית".

לדברי גפני "Virtual IT מהווה בפועל צוות המחשוב שלי לכל תקלה בארגון. כמו כן, אני נעזר בשירותי המומחים של Virtual IT, שבשל היכרותם עם מערך המחשוב שלי, יודעים לתת לי בדיוק את הפתרון שמתאים לנו כארגון. העבודה מולם מאפשרת לי להתעסק בתפקיד העיקרי שלי כמנהל מערכות המידע של הארגון, ומאפשרת לי להצעיד את הארגון קדימה ולהתרכז בשירותי IT חדשים תוך יעילות וזמינות מיידית".

ניר ברנמילר, סמנכ"ל הכספים של ברנמילר אנרג'י, סיכם כי "בניתוח כלכלי של הוצאות החברה במהלך השנים האחרונות, הצלחנו לצמצם משמעותית את הוצאות המחשוב השוטפות, כיוון שצוות המחשוב מצומצם מאוד. כל התשתיות הפיזיות הנדרשות של חדרי שרתים, מיזוג, תשתיות וההוצאות הקפיטליות של המחשוב – פשוט נעלמו מהתחשיב, וכל זאת תוך שיפור דרמטי באיכות השירות וזמינות המערכות. Virtual IT מעניקה לי שירות טכני בזמינות כזו שאני ממש מרגיש שהם שייכים לצוות המחשוב אצלי בארגון, וכך גם הרווחתי תשתיות ברמה הכי גבוהה שיש היום בשוק ה-IT ותחזוקה שוטפת של המערכות ברמה הטכנית הטובה ביותר שניתן לקבל היום מגוף IT".

לאתר החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים