מי משגע את משתמשי מיקרוסופט?

בשעות הבוקר פורסם באתר החברה כי לא ניתן יותר להפקיד ביטקוין לחשבון המשתמשים ● מספר שעות אחר כך ההודעה נעלמה, כאשר יותר מאוחר פורסמה התנצלות על כך שנעשתה טעות

המטבעות הווירטואליים עוד כאן - רק בינתיים? אילוסטרציה: BigStock

מקרה מוזר מאוד התרחש אתמול (ב') בחנות של מיקרוסופט, Microsoft Store. מי שנכנס לאתר בשעות הבוקר יכול היה להבין, באופן שאינו משתמע לשתי פנים, שמיקרוסופט גומרת את הרומן שלה עם המטבע המבוזר והאלקטרוני ביטקוין (Bitcoin) שנחשב, עד לאותה עת לפחות, למטבע סחיר לכל דבר מבחינת החברה.

לשון ההודעה הייתה כאמור חותכת: "ההודעה מתייחסת ל-Windows 10 ול-Windows 10 Mobile – אינכם יכולים יותר להפקיד ביטקוין לחשבון שלכם במיקרוסופט. המאזן הקיים בחשבונכם עדיין יהיה זמין לרכישות ב-Microsoft Store, אך לא ניתן יהיה למשוך אותו".

מעבר לכך לא סיפק מישהו ממיקרוסופט הסבר להודעה, אבל כאמור, היא הייתה חותכת וברורה.

אבל מאוחר יותר ביום ההודעה נעלמה, ושוב, בלי הסבר של ממש. מיקרוסופט רק הודיעה שההודעה המוקדמת יותר מקורה היה בטעות – גם מבלי להתייחס לכך שהודעה מסוג זה צריכה לקבל בדרך כלל אישור מנהלי בכדי שתופיע.

יותר מאוחר גם הבהירה מיקרוסופט ברשת, שהיא ממשיכה להתייחס לביטקוין בדיוק כמו לפני ההודעה מהבוקר. "אנחנו ממשיכים לתמוך בביטקוין וניתן להשתמש בו לרכישות בחנויות של Windows ו-Xbox. אנחנו מתנצלים לגבי המידע הלא מדויק שפורסם באתר של מיקרוסופט", נמסר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים