תוכן שיווקי
לקראת אירוע - הפיסגה הדיגיטלית 2016, יום ד' 13 באפריל, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

שדרת הפרויקטים של הצעירים חוזרת – ובגדול!

בכנס הפסגה הדיגיטלית 2016 של הלשכה לטכנולוגיות המידע, שייערך ב-13 באפריל, נחזור על סיפור ההצלחה של שדרת הפרויקטים של הצעירים ● עוד יוצגו פרויקטים מצטיינים של סטודנטים בתחום מערכות המידע ומתוכם ייבחר הפרויקט המנצח ל-2016

10/03/2016 12:41
הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל

כתב: שלומי מרדכי, סמנכ"ל מערכות מידע וטכנולוגיות, הקריה האקדמית אונו

גם השנה, ועדה מקצועית של חברי הלשכה לטכנולוגיות המידע בחרה מבין עשרות הפרויקטים שהוצגו בפניה שבעה פרויקטים מצטיינים שיוצגו בכנס, ובחירת הפרויקט הזוכה תתבצע בכנס עצמו על ידי המשתתפים.

"השנה כמות הפרויקטים שהוגשו הוכפלה. והסטודנטים נדרשים להציג את הפרויקט בשדרה מיוחדת שתוקם בכנס השנתי במהלך כל היום", מתארת מיטל וקיל, יו"ר ועדת שיווק וצעירים וחברת הנהלה בלשכה. "המשתתפים יתבקשו לבחור את הפרויקט המצטיין, ובשקלול הקולות עם ועדת הפרסים של הלשכה ייבחרו המנצחים לשנה זו".


בכנס הפסגה הדיגיטלית 2015 של הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל, כיכבה בגדול "שדרת הפרויקטים" של הסטודנטים הצעירים. בחסות הלשכה נערכה תחרות, וחמישה פרויקטים מצטיינים נבחרו להופיע "בשדרת הפרויקטים של הצעירים". הפרויקטים הוצגו במהלך כנס, ומאות משתתפים בחרו כמצטיין את הפרויקט של סטודנטים ממכללת כנרת.

חשיפת הפרויקטים של הסטודנטים הצעירים לבכירי ה-IT במשק, הינה חלק מתוכנית השילוב של צעירים אלו בפעולות הלשכה לטכנולוגית המידע בישראל, והיא מתווספת לתוכנית המנטורינג של הלשכה, תוכנית ההסמכות המקצועיות, ולפעילויות נוספות הנערכות על ידי הלשכה יחד עם המוסדות האקדמיים בישראל.

הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל משקיעה רבות ביצירת ערך אמיתי לחבריה, במיוחד הצעירים בראשית דרכם.

מיטל וקיל, יו"ר ועדת שיווק וצעירים וחברת הנהלה בלשכה לטכנולוגיות המידע

מיטל וקיל, יו"ר ועדת שיווק וצעירים וחברת הנהלה בלשכה לטכנולוגיות המידע

"אנו מקימים בימים אלה תוכנית mentoring – שיתוף פעולה בין מנהלים ומקצועני התקשוב, האקדמיה וחברות עסקיות, למיצוי מיטבי של כוח האדם המקצוע. אנו מלווים סטודנטים/בוגרים ומאפשרים הכשרה אישית וליווי אישי. אנו בעיצומו של הפיילוט הראשון ומתכננים לפתוח את המחזור הראשון לאחר הכנס השנתי", אומרת וקיל.

הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל, ע"ש שלמה טירן, מיסודה לשכת מנתחי מערכות מידע בישראל, המאגדת את בכירי טכנולוגיית המחשוב והמידע בישראל, תקיים את הכנס השנתי, ה-22, באווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה, בסימן הפסגה הדיגיטלית 2016 – מאסטרטגיה ליישום. מושבי הכנס יעסקו בתחומי החזון הטכנולוגי, יזמות וחדשנות, מתודולוגיות וכלים והאתגרים הדיגיטליים.

הכותב הינו חבר הנהלת הלשכה לטכנולוגית המידע בישראל.

אירועים קרובים