תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס הלקוחות של TIBCO בישראל, יום ג' 22 במרץ

"פתרונות TIBCO מאפשרים ללקוחותינו לנהל את תהליכיהם העסקיים בצורה מהירה וחלקה"

כך אמר נחום רוזנבאום, מנהל מחלקת המכירות בחטיבת הטכנולוגיות ביעל תוכנה, בראיון שערכנו איתו לקראת כנס הלקוחות של TIBCO, שייערך החודש בישראל

10/03/2016 11:42
נחום רוזנבאום, מנהל מחלקת המכירות בחטיבת הטכנולוגיות ביעל תוכנה

כמי שהוא בעל נסיון של שנים בעבודה עם הלקוחות המקומיים, מה מעניין אותם?
"הלקוחות שלנו נדרשים להגיב מהר לצרכים של המחלקות העסקיות שלהם ולתהליכים העסקיים הדינאמיים שמתרחשים בשוק. כאן באה לידי ביטוי היכולת של פתרונות TIBCO המאפשרים ללקוחות להגיב מהר לשינוים בתהליכי העבודה ולהתאים אותם לצרכים העסקיים שלהם. פריסת תשתית על פי המתודולוגיה שיעל תוכנה מביאה איתה מתוך הנסיון הרב שצברה, מאפשרת ללקוח לתת מענה בזמן קצר לדרישות אלה ללא צורך בכתיבת קוד ובאמצעות ידע פנימי של הלקוח".

כיצד הפתרונות של TIBCO עונים על צרכים אלו?
"הפתרונות של TIBCO מיועדים לחברות עסקיות המעוניינות למכן ולייעל תהליכים ארגוניים בממשק שבין החברה לבין ספקיה ולקוחותיה, לשפר ולייעל תהליכים פנים-ארגוניים, כמו גם הפקת מידע ניהולי נכון ממקורות שונים. לקוח כמו טבע לדוגמה, נדרש לתת מענה לתמיכה בפרויקט אסטרטגי כהכנסת מערכת סאפ (SAP) בינלאומית לארגון הגדול והמבוזר".

"בפרויקט זה, מערכת ה-TIBCO מהווה את השדרה המרכזית אליה התחברו כל שאר המערכות הארגוניות, כולל מערכות ענן כמו Salesforce ,SuccessFactors ואריבה (Ariba) לצד המערכות המסורתיות. בכך נוצרה מערכת אדירה של ממשקים, במרכז גלובלי, שמייצר באופן אוטומטי את הקישוריות בין כל המערכות הארגוניות כולל אלה של החברות הבנות וחברות שהקבוצה רכשה בארץ ובעולם".

"גם בשוק הבריאות המקומי אנחנו רואים חדירה כמעט אבסולוטית של פתרונות TIBCO. בימים אלה מוטמעות מערכות של TIBCO במרכז המחשוב של שירותי בריאות כללית ובבתי החולים שבבעלותה, וכן במשרד הבריאות שבחר ב-TIBCO לנהל את כלל הקישוריות בין המשרד וכלל בתי החולים הממשלתיים. בנוסף, המשרד אף הצטייד במערכת דומה עבור בתי החולים שאינם ממשלתיים, לטובת שיתוף מידע אולטימטיבי, שיאפשר להם עמידה ברגולציות ותהליכים שמניעים את גופי הבריאות לתת שירות ברמה גבוהה לאזרחים".

האם הפתרונות של החברה נותנים מענה גם לנושא המעבר לענן?
"בהחלט. אנחנו קוראים לזה אינטגרציה היברידית. לקוחותינו מחפשים פתרון שיסייע להם לממש אינטגרצייה, שמאפשרת מצד אחד חיבור לענן ומצד שני למערכות ה-Legacy המסורתיות של הארגון. זאת, החל במערכות לניהול רצפת הייצור, מערכות לניהול מחסנים, ניהול מערכות Legacy ישנות, וכלה במערכות ERP קלאסיות. באמצעות מערכות TIBCO תהליכים אלו נעשים בצורה שלא מצריכה כתיבת קוד, אלא יישום המערכת בתהליכים שמחברים בין הטכנולוגיה לביזנס. הפתרונות שלנו מעניקים את היכולת לתת מענה לתהליכים עסקיים חוצי ארגון שעוברים דרך כל הפלטפורמות הללו ללא כתיבת קוד וללא תלות מתמשכת בנו כספק".

לאן השוק הולך? מה אתה צופה שלקוחותיכם יצפו לקבל מפתרונות TIBCO  בעתיד?
"השוק ללא ספק מדבר ענן. אנחנו חוזים כניסה של ארגונים לנושא האינטגרציה ההיברידית ולמערכות מבוססות ענן. בהקשר זה, TIBCO חזתה את המגמה בין השאר עם רכישתה של Mashery, שמספקת פתרון API management שהוגדר על ידי גרטנר (Gartner) כפתרון המוביל בעולם. הפתרון מאפשר לחשוף API (ממשקי קצה) עבור שותפים עסקיים וחברות מחוץ לארגון לצורך פיתוח אפליקציות ויישומים משלימים שימנפו את היכולת העסקית של הארגון מול כלל השוק".

"לסיכום, חשוב לי לציין כי המשוואה המנצחת שגורמת לנו ל-100% הצלחה היא: גם מוצר טוב, וגם היכולת To delivery במקצועיות ויעילות ובלוח זמנים מוגדר".

אירועים קרובים