מקבלים מלגות – ונותנים בחזרה לילדי הקהילה

KLA-Tencor ועיריית מגדל העמק העניקו מלגות לסטודנטים להנדסה, תושבי מגדל העמק, שבתמורה תורמים מזמנם לילדי המועדונית בעיר

במרכז התמונה מימין: אבי ברדה, ראש עיריית מגדל העמק, ועמי אפלבום, נשיא KLA-Tencor ישראל, יחד עם מנהלים מ-KLA -Tencor, מועדונית יונתן ועיריית מגדל העמק והסטודנטים מקבלי המלגות. צילום: כפיר בזק

אירוע חלוקת מלגות חגיגי לסטודנטים תושבי מגדל העמק, נערך במתחם KLA-Tencor ישראל במגדל העמק. בטקס, בו לקח חלק ראש העיר, אלי ברדה, הוענקו מלגות לימוד לשישה סטודנטים מתחומי הפיזיקה וההנדסה.

הסטודנטים המשתתפים קיבלו מלגה לסיוע בלימודיהם ובתמורה לקחו על עצמם התנדבות ב"מועדונית יונתן" המקומית, שלאורך השנה מספקת בית חם וסיוע לימודי לילדים בגילאי 6 עד 12. הילדים עצמם אף הגיעו לטקס והנעימו את הזמן בשירים. הפרויקט כולו בוצע במסגרת תוכנית האחריות החברתית והתרומה לקהילה של KLA-Tencor ובשיתוף פעולה הדוק עם העיריה.

זו השנה השביעית בה החברה מאמצת את מועדונית יונתן ומטפחת אותה באמצעות פעילויות חברתיות, סיוע כספי, תכנים לימודיים (המועברים באופן אישי על ידי עובדי החברה ומקבלי המלגות) וכן מעודדת את חברי הקהילה במגדל העמק להצטרף לפעילות.

"החינוך למצוינות הוא בלב העשייה החברתית שלנו", אומר ד"ר עמי אפלבום, נשיא KLA-Tencor ישראל. "החברה ממשיכה בפוקוס על השקעה בחינוך לטכנולוגיה – ומהגיל הצעיר. אין טעם להשקיע בחינוך רק באוניברסיטאות, חייבים להשקיע מגיל הצעיר ולהגיע במיוחד גם לשכבות החלשות יותר".

אפלבום מוסיף ואומר כי "מצוינות במידה רבה הינה עניין של אכפתיות מהסביבה. אנחנו מעודדים גם את העובדים שלנו לתרום מעצמם ומזמנם לקהילה ולהמשיך לפתח ולקדם את הבית שלנו, כאן במגדל העמק. חשוב לנו להנחיל ערכים אלו גם לאוכלוסיית הסטודנטים ולסייע להם על מנת שהם יוכלו להחזיר לקהילה".

לדברי ברדה, "החזון הוא שהבוגרים שלנו יוכלו להתקבל לפקולטות הטובות ביותר, יקלטו כמהנדסים בחברות ההיי-טק בכלל, וב-KLA –Tencor בפרט וישתקעו בעיר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים