תוכן שיווקי
לקראת אירוע - NessPRO CA, יום ב' 14 במרץ, לאגו

"על המנמ"רים להיערך לעידן כלכלת האפליקציות ולהפוך לארגונים מבוססי תוכנה"

כך אמר מאיר אדלר, מנהל פריסייל וסמנכ"ל הטכנולוגיות של חטיבת CA ב-NessPRO, קבוצת המוצרים של נס

03/03/2016 11:11
מאיר אדלר, מנהל פריסייל וסמנכ"ל הטכנולוגיות של חטיבת CA ב-NessPRO, קבוצת המוצרים של נס

כתב: הילל יוסף

"על מנת שארגונים יעמדו באתגרים העסקיים שלהם בעולם הדינאמי והתחרותי כיום, על המנמ"רים להיערך לקראת עידן כלכלת האפליקציות ולסייע לארגונים למקד את הפעילות העסקית כך שזו תהיה מבוססת תוכנה", כך אמר מאיר אדלר, מנהל פריסייל וסמנכ"ל הטכנולוגיות של חטיבת CA ב-NessPRO, קבוצת המוצרים של נס.

אדלר התראיין לקראת כנס Application Economy: What`s Next, הנערך בשיתוף פעולה בין CA ו- NessPRO. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, יתקיים ביום ב', ה-14 במרץ, באולם אירועים לאגו, ראשון לציון.


לדבריו, "המנמ"רים נדרשים לאמץ את כלכלת האפליקציות, וכאשר הם יעשו כך – הארגונים שלהם ירוויחו מכך באופן מיידי".

"כל היבט בחיינו מושפע מהתוכנה, והחומרה נעלמת", אמר אדלר וציטט תחזית של פורסטר (Forrester) לפיה "האפליקציות ינהלו את העולם – זה עידן הצרכן".

"המגמה הזו מתקשרת למגמות נוספות בעולם ה-IT, ביניהן הגידול בחשיבות של חוויית השימוש והמהירות, האינטרנט של הדברים וה-API, שהוא הממשק אליו מתחברים כדי למשוך מידע", הסביר אדלר. "CA שחקנית בעולמות הללו, דרך הפעילות שלה בתחומי הניהול ואבטחת המידע".

על פי מחקר שנערך ביוזמת CA, מחצית מ-1,400 המנמ"רים שנסקרו השיבו שכלכלת האפליקציות משפיעה מהותית על המגזר בו הם פועלים. 44% מהם הוסיפו כי הדבר משפיע ישירות ומשמעותית על הארגון שלהם. לדברי אדלר, כלכלת האפליקציות מניעה ארגונים להגדיל את השקעותיהם בתחום, להפוך את הפיתוח ליותר פנימי, "בבית", ולהנפיק מדי שנה יותר יישומים מוכווני לקוח.

"נדרש מהמנמ"רים לשנות את המצב הנוכחי, בו יותר ממחצית מתקציב ה-IT מופנה לתחזוקת הקיים, ולהפנות יותר משאבים לחדשנות. זו תגיע בין השאר על ידי השקעה נרחבת יותר בפיתוח פנים ארגוני, של אפליקציות ששמות דגש על חוויית משתמש נוחה ומהירה. על המנמ"רים גם לדאוג לכך שלא משנה מה הם עושים – אסור שהאבטחה תהיה מכשול. בנוסף, כל עבודת ה-IT צריכה להיות שקופה", אמר אדלר.

"להפוך את המורכבות הגוברת ליתרון עסקי"

"CA נערכה לקראת העולם החדש, ולכן בנינו שלושה תחומי עניין", ציין. "התחום האחד הוא ניהול מערך המחשוב המתרחב בקצב מהיר. זאת, על מנת להפוך את המורכבות הגוברת ליתרון עסקי. המנמ"רים נדרשים להריץ את ה-IT שלהם כמו ביזנס. הדבר ייעשה על ידי תעדוף תהליכים בתוך ה-IT כמו PPM, תעדוף יישומים וניהול העולם הנייד".

"התחום השני הוא האצת החדשנות. זה נעשה על ידי DevOps, המביאים ליכולת לחדש במהירות ולספק אפליקציות חדשות – מהתכנון ועד לייצור ולהשקה – בצורה מהירה, חלקה וצפויה. DevOps זה לא מתודולוגיה, כי אם תפיסה הכרוכה באנשים, תהליכים וטכנולוגיה. היא חלק מתהליך פיתוח תוכנה וגורסת שיש לבצע את הפיתוח במנות קטנות, עם איש IT ואיש QA שיסייעו להנפקת יישומים יותר מהר. היא משפרת את השיתופיות בין המפתחים ואנשי התפעול ומקצרת את זמן ההגעה לשוק (TTM)", אמר אדלר.

הוא התייחס גם לאבטחת מידע, התחום השלישי. "לאבטחה תפקיד מרכזי בעסקים, אולם אל לה להרחיק אנשים", ציין. "עליה לספק גישה מתאימה למשתמשים הנכונים, בזמן הנכון ובצורה החלקה ככל הניתן. אנחנו מספקים כלים לניהול זהויות, כי כל פעם אותה ישות באה עם מכשיר אחר. בנוסף, אנחנו מספקים פתרונות לניהול ואבטחה של ממשקי API, וכן בקרת גישה וניהול גישה".

"משימתנו היא לשנות את המיצוב של CA בארץ", סיכם אדלר. "לצד פעילותה המסורתית בעולמות ניהול התשתיות, המיינפריים ואבטחת מידע – אנו חושפים את CA החדשה, המסייעת לכלכלת האפליקציות ופועלת בעולם האג'ייל וה-DevOps".

אירועים קרובים