תוכן שיווקי

"סוס עבודה" ושמו MicroStrategy 10

גרסת MicroStrategy 10 החדשה מאפשרת לפלטפורמה האנליטית של MicroStrategy להתחבר בצורה מושלמת לצורך באנליטיקה ארגונית, המשלבת פונקציונליות של בינה עסקית מסורתית ואנליטיקה במובייל, עם הגמישות וקלות השימוש הנדרשת על ידי המשתמשים העסקיים של היום

28/02/2016 16:13
Microstrategy

בשנים האחרונות, ארגונים מכל המגזרים, נאבקו כדי לאזן את צרכי המשתמשים העסקיים למהירות וגמישות עם דרישות אנשי ה-IT שלהם לאבטחת מידע מוגברת וביצועים מהירים. המצב הזה הוביל, לעתים קרובות, את הארגונים לאמץ פתרונות שונים כדי לענות על הטווח הרחב מאוד של הצרכים האנליטיים שלהם.

עד שנת 2018, מהפכת ה-Data Discovery וניהול הנתונים יניעו את מרבית הארגונים לכיוון ארכיטקטורות אנליטיות מרכזיות, כך מעריכה חברת המחקר הגלובלית גרטנר (Gartner). החברה מעריכה כי מערכות Data Discovery מנוהלות, מבוססות Hadoop, המספקות חיווי ויזואלי אינטואיטיבי וקל להבנה, יתמזגו לסט אחד של יכולות Data Discovery מהדור הבא, כרכיבים של פלטפורמת BI ארגונית מודרנית.

אחת השחקניות הבולטות בזירה הזו, ומי שזוכה זה שמונה שנים ברציפות (!) להופיע בסקר 'ריבוע הקסם' השנתי של גרטנר, ברביע המוביל של תחום ה-Business Intelligence והאנליטיקה, היא MicroStrategy. מי שאפשרה בעבר למשתמשים ליצור ויזואליזציה פשוטה בהתאם לשאילתות, "השתכללה" עם השקת MicroStrategy 10, אומרים בגרטנר.

"גרסת MicroStrategy 10 הינה הגרסה הראשונה המשלבת באופן מושלם במוצר תוכנה אחד, בין הצרכים השונים  הקיימים בארגונים ב-Business Intelligence ארגוני ומובנה (Governed BI), לבין Data Discovery גמיש ומהיר. בעוד ש-BI ארגוני מאופיין בצורך להפיק דו"חות מתוזמנים למאות ולאלפי משתמשים תוך הקפדה על הרשאות ומידור הנתונים, ב-Data Discovery הדגש הוא על גמישות ועל Time to Analytics, החשוב כל כך בבואנו לבצע ניתוחי Data Discovery על מקור נתונים חדש", אומר טל נועם, מנהל חטיבת ה-Data Warehouse & BI במיטווך, המשווקת את Microstrategy בישראל.

טל נועם, מנהל חטיבת ה-Data Warehouse & BI במיטווך

טל נועם, מנהל חטיבת ה-Data Warehouse & BI במיטווך

חסכון כספי מהותי לארגונים

לדברי נועם, "הפתרון פורץ הדרך של MicroStrategy BI, המשלב בין יכולות Business Intelligence ל-Data Discovery, חוסך מארגונים את המורכבות ביישום והטמעה של כלי תוכנה נפרדים, וקונסולידציה זו של צרכים מובילה מנסיוננו לחסכון כספי מהותי לארגונים". עוד הוא מוסיף כי "יכולת נוספת מרשימה, שקיבלה משנה תוקף בגרסת MicroStrategy 10, היא היכולת להפיק דו"חות BI על מאסות של נתונים שמתעדכנים ב-Real Time, תכונה שימושית מאוד בסוגים שונים של דשבורדים תפעוליים, הן בחברות דוט.קום והן בארגונים מסורתיים".

בין היכולות החדשות שמופגנות ב-MicroStrategy 10 הן יכולות משודרגות של-Self Service BI, ניתוח מידע ישירות על Hadoop, ספריות עיצובים גרפיים מרשימים ואנליטיקה מתקדמת, טכנולוגית In-Memory חדשנית: Parallel Relational In Memory Engine – PRIME, יכולות אבטחת מידע ומידור מתקדמות, הזדהות ללא סיסמה ועוד.

והמשתמשים הראשונים שכבר ניסו את המערכת החדשה? הם מרוצים ביותר. ״אנחנו מסתמכים על הפלטפורמה האנליטית של MicroStrategy כדי לעקוב ולנטר השקעות בתוכניות אותן אנו משדרים, לניתוח מודעות ולבחינת טרנדים של מכירות, כמו גם לבחינת ביצועי צוותי המכירה שלנו״, אומר מדהור סוני, מנהל טכנולוגיה בכיר בערוץ דיסקברי הטלוויזיוני. "אחרי בחינה של MicroStrategy 10, כמשתמש ראשוני, אני מודה שהצוות אהב את מה שראה ובעיקר את הפונקציונליות החדשה."

"MicroStrategy 10 הוא ׳סוס עבודה׳ שנולד כדי לתמוך במגוון רחב של משתמשי קצה״, אומר פרנק זו, מנהל התוכנה ב-PayPal. "במהלך הבחינה שלנו הצלחנו להעלות מעל שני מיליארד שורות (400 ג'יגה בייט) תוך תמיכה בשאילתה משנית".

רוצים לשמוע מה אומר ה-Head of Enterprise BI של פייסבוק (Facebook) על המוצר? צפו בסרטון הבא:

למיטווך, מסורת רבת שנים של מחויבות לאיכות ומצוינות ועל לקוחותיה נימנים חברות וארגונים מובילים בישראל- בבנקאות, בתחומים פיננסיים אחרים, בתקשורת, בקמעונאות, אינטרנט, ועוד.

מיטווך הינה המפיצה הבלעדית בישראל של מערכות Teradata, Aster Data ומפיצה של MicroStrategy בתחום ה-BI בארץ. פעולתה של חטיבת ה-Data Warehouse & BI בחברה הורחבה לאחרונה גם לתחום של Hortonworks Hadoop.

אירועים קרובים