נובל קיצצה 3% מכוח האדם שלה

על פי מספר מקורות בחברה, פוטרו בשבוע שעבר 100 עד 130 מבין 3,900 עובדיה של נובל ברחבי העולם ● מנהל יחסי הציבור של נובל, איאן ברוס, אישר את הידיעה ואמר, כי הפיטורין בוצעו "בכל רחבי החברה, בכל האזורים הגיאוגרפיים ובכל חטיבות המוצרים" ● לגבי העובדים שנשארו הודיעה נובל, כי היא משעה את השתתפותה בתוכניות הפנסיה שלהם

נובל (Novell) מקצצת: על פי מספר מקורות בחברה, פוטרו בשבוע שעבר 100 עד 130 מבין 3,900 עובדיה ברחבי העולם. מנהל יחסי הציבור של נובל, איאן ברוס, אישר את הידיעה. על פי המקורות ספגה החטיבה לקבוצות עבודה פגיעה קשה במיוחד, אך לדברי ברוס הפיטורין בוצעו "בכל רחבי החברה, בכל האזורים הגיאוגרפיים ובכל חטיבות המוצרים".

המקורות ציינו, כי המפוטרים זכו ליחס הוגן וקיבלו פיצויים בגובה של מספר חודשי עבודה – ככל הנראה גם לפי מספר השנים שעבדו בחברה. לגבי העובדים שנשארו הודיעה נובל כי היא משעה את השתתפותה בתוכניות הפנסיה שלהם.

בשנים האחרונות ניסתה נובל למצב את עצמה מחדש כחברת לינוקס, ובמשך מספר רבעונים נהנתה מרווחים נאים בעסקי לינוקס, גם בזכות שיתוף הפעולה השנוי במחלוקת עם מיקרוסופט (Microsoft), אשר התגלה כמשתלם מבחינה עסקית. עם זאת, החברה סבלה מתחרות קשה מול רד-האט (RedHat), החברה המובילה בשוק של מערכות לינוקס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים