סולתם רדד התקינה מערכת קופות בהיקף של 400 אלף שקלים

מדובר במערכת אשר יודעת להכליל מגוון פעולות פיננסיות ותפעוליות ללא צורך בתוכנות נוספות ● מעבר לניהול נכון של עובדים, תגמולים, מלאי וספקים, יידע המנכ"ל בכל רגע נתון את מצב הפדיון הנוכחי בחנות באמצעות אפליקציה ו-SMS

גיל כספי, מנכ"ל אופק מערכות

אופק מערכות תבצע שדרוג של מערך הקופות של רשת סולתם רדד.

סולתם רדד הוקמה בשנת 2001, לאחר מיזוג בין המותג הוותיק סולתם ומפעל רדד. החברה עוסקת בייצור, יבוא ושיווק של מגוון מוצרים בתחום הבישול, האירוח ומוצרי הנוי לבית, וכוללת היום 15 חנויות ברחבי הארץ. לאחרונה נרכשה על ידי משפחת מאיו.

כצעד משמעותי בדרך להבראת הרשת, בחרה הנהלת החברה באופק מערכות להחלפת מערכת הקופות הרושמת שלה בשווי עסקה של כ-400 אלף שקלים. החברה ידעה לבצע התאמות ושינויים בהתאם לאפיונים החדשים שהועברו אליה ובאופן ייעודי לצרכי הרשת.

לדברי ישראל מאיו, מנכ"ל סולתם רדד, "עלה צורך אמיתי בייעול מערך הניהול הממוחשב שלנו. אני צופה כי המערכת החדשה תסייע בניהול נכון ויעיל של תהליכים בתחום הלוגיסטי והכספי, ולרשותנו תמיכתם המקצועית המלאה".

המערכת מהווה יותר מרק קופה. מדובר במערכת המחוברת לרשת, אשר יודעת להכליל מגוון פעולות פיננסיות ותפעוליות ללא צורך בתוכנות נוספות. מעבר לניהול נכון של עובדים, תגמולים, מלאי וספקים, יידע מנכ"ל החברה בכל רגע נתון את מצב הפדיון הנוכחי בחנות באמצעות אפליקציית סלולר ומערכת הודעות SMS.

יתרון נוסף של המערכת היא היכולת לספק לסוכני השטח נתונים על גבי טאבלט בחיבור סלולרי, דבר המאפשר עבודה נוחה מול הלקוח משלב השיווק ועד סיום תהליך המכירה והאספקה. כמו כן, תיכלל גם נגישות לשפות זרות, הטענה חכמה של כרטיסי זיכוי ומתנה, וניהול מועדון הטבות.

לדברי גיל כספי, מנכ"ל אופק מערכות, "הפרויקט בא לספק להנהלה ולעובדי החברה יכולת גישה מהירה ופשוטה לנתונים פיננסיים ותפעוליים, וכך לתחקר ולנתח בצורה טובה יותר מגמות בתחום הלוגיסטי והכספי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים