הראל תטמיע מערכות של נט-אפ בממשלה בעשרות מיליוני שקלים

זוכה נוספת במכרז החשב הכללי היא מטריקס, שתטמיע מערכות של HP ● טרם נקבע מי הזוכה בסל השלישי במכרז ● לא התקבלה תגובת מטריקס לידיעה

שלומי פרייס, מנכ''ל נט-אפ ישראל. צילום: קובי קנטור

הראל טכנולוגיות מידע ומטריקס זכו במכרז אספקת מערכות אחסון למשרדי הממשלה (מכרז החשב הכללי), כך נודע לאנשים ומחשבים. היקף כל אחד מהסלים שבמכרז עומד על עשרות מיליוני שקלים, ותוקפו הוא לשלוש שנים.

במסגרת המכרז יסופקו מערכות אחסון אחודות של נט-אפ (NetApp) ושירותי הטמעה ותמיכה על ידי הראל. מערכות נט-אפ שיוטמעו הן מערכות אחסון אחודות לסביבות פתוחות, התומכות ביישומיי SAN ו-NAS במערכת אחידה. פתרונות האחסון של נט-אפ הם מסדרת ה-FAS255X וסדרת ה-FAS8XXX. מדובר במערכי אחסון הכוללים יכולת הרחבה אופקית. פתרונות FAS מספקים למערכי ה-IT הממשלתיים יכולת להפוך את תשתית האחסון שלהם ליעילה יותר, תוך ניצול הגמישות הגבוהה ומתן מענה מהיר לדרישות עסקיות בזמן אמת. מדובר במערכת אחסון היברידית, המשלבת ארכיטקטורת חומרה המותאמת לצרכי הממשלה.

לדברי שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל, "הארכיטקטורה של הפתרונות שלנו מתאימה היום, יותר מתמיד, לדרישות המורכבות של משרדי הממשלה. נעשה ככל שביכולתנו כדי לסייע ולקדם את השירותים הניתנים על גבי מערכות האחסון של נט-אפ. הבחירה בנט-אפ כפתרון האחסון המרכזי למשרדי הממשלה תביא להטמעת טכנולוגיה מתקדמת של החברה בשנים הקרובות, תוך מיקוד ביכולת אחסון וניהול המידע לעולם המחר".

אלי ברששת, סמנכ"ל מכירות בכיר בהראל, הוסיף כי "הזכייה שלנו, יחד עם נט-אפ, באספקת והטמעת מערכות האחסון האחודות למשרדי הממשלה, מהווה נדבך חשוב בהתבססותה של הראל טכנולוגיות במגזר הממשלתי".

שלושה סלים במכרז – אך רק שני זוכים

מכרז החשב הכללי כלל שלושה סלים. הראשון, בו זכו, כאמור נט-אפ והראל, הוא למערכות אחסון אחודות לסביבות פתוחות, המיועדות לסביבות המחשוב הסטנדרטיות במשרדים. במסגרת סל זה יסופקו גם מתגי תקשורת SAN, של סיסקו (Cisco), או של ברוקייד (Brocade) וכן תוכנה הנלווית למתגים אלה.

בסל השני במכרז החשב הכללי, של מערכות אחסון יעודיות, מבוססות SAN לסביבות פתוחות, זכתה מטריקס, שתטמיע את מוצרי HP. מדובר במערכות 3PAR, מבוססות SSD, קלות לניהול, גמישות לשינויים ולשדרוגים עתידיים. המערכות מאפשרות מהירות עבודה מירבית בנפחי עבודה משתנים, תוך חסכון בשטחי אחסון. במסגרת סל זה, מטריקס גם תספק ותטמיע מתגים של סיסקו וברוקייד, יחד עם תוכנה של HP התומכת במתגים אלה. לאנשים ומחשבים נודע כי עלות ההטמעה של מערכות HP עומדת אף היא על עשרות מיליוני שקלים. לא התקבלה תגובת מטריקס לפרסום.

עדיין לא נקבע מי הזוכה בסל השלישי במכרז החשב הכללי, של מערכות אחסון לסביבות המיינפריים הפועלות במשרדי הממשלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים