תוכן שיווקי

EIM בוחרת בפתרון DR היברידי בענן של וירטואל איי.טי

17/02/2016 11:46
וירטואל איי.טי

קבוצת EIM הינה אחת מחברות הפיתוח, ההנדסה והאינטגרציה מהמובילות בישראל, המעניקה מזה למעלה מ-35 שנים פתרונות, כלים ושירותים מקצועיים משולבים ומורכבים טכנולוגית, תוך מענה לצרכים הדינאמיים בתחומי המחשוב התעשייתי, מחשוב למערך הרפואה והביטחון, פתרונות אחסון מתקדמים, הנדסת מערכות אלקטרוניות צבאיות הכוללות RF ואופטיקה, הרכבתם כפתרונות מלאים ללקוח הסופי וכמו כן הקשחת פריטים והתאמתם לתנאי סביבה משתנים (ים, יבשה, אויר).

מגוון תחומי ההתמחות ב-EIM – היכולות, הידע והניסיון הטכנולוגי מספקים ערך מוסף רב ביותר בפיתוח ואספקת פרויקטים מורכבים לפי דרישות הלקוח.

ל-EIM ידע וניסיון בתחומי הליבה של מערכות שונות בתעשיות הצבאיות, האזרחיות והרפואיות השונות. כמו כן היא מצטיינת ברמת שירות ותמיכה גבוהים, שאיפה למצוינות ועומדת בתקנים המחמירים ביותר.

הסיטואציה העסקית

וירטואל איי.טי. מתחזקת את מערכות EIM מעל לשלוש שנים, במהלכן שודרגו המערכות לענן פרטי, שריד ויציב.

מערך המחשוב עבר לתצורה שרידה, המבוססת כולה על ציוד של סופרמיקרו (Supermicro) לבקשת EIM, ללא תלות בחומרה או ברכיב בודד תוך שמירה על המידע באמצעות רוטינת גיבויים סדירה והתקנת מערכות HA.

בנוסף, בוצעו הקשחות לשירותים שונים ונוספו מעגלי אבטחה על מנת לשמור על הנתונים בפני חדירת גורמים חיצוניים או מזיקים.

רמת השירות הגבוהה הניתנת ממערכות המחשוב וטיב השירות, מאפשרים ל-EIM להתרכז בליבת העסק בכל זמן, מכל מקום, בצורה מאובטחת ופשוטה.

בשנה האחרונה הוחלט ב-EIM, להעלות את רמת השרידות של העסק וההמשכיות העסקית על ידי שימוש באתר שיחזור מאסון מחוץ למשרדי החברה.

לאור העבודה המשותפת המוצלחת של EIM מול וירטואל איי.טי, הכרת הנפשות הפועלות וזמינותן בעת תקלה, ולאחר בדיקה מול מספר חברות המתמחות בפתרונות אלו, החליטו בהנהלת החברה לבחור בוירטואל איי.טי. אשר לה ניסיון רב בפרויקטים דומים בעבר והיא יודעת לתת End to End Solution, הכולל אבחון מדויק של צרכי הארגון ואילו שירותים קריטיים הכרחיים.

עוד הבינו ב-EIM שפתרון ה-DRP יותקן על מרכז הנתונים בענן הנמצא בבעלותה המלאה של וירטואל איי.טי, כך שבעת הצורך להפעלה מיידית של פתרון ה-DR, הזמינות היא במרחק שיחת טלפון ישירה למומחה האחראי להפעלה, ללא צורך לעבור שדרת ניהול, רפרנטים ובכך לבזבז זמן יקר.

הפתרון

הצלחתו של פרויקט DRP תלויה באפיון מדויק מאוד של הפתרון, תוך שילוב בין הבנת צרכי המחשוב של העסק וצמצום העלות השוטפת ועלות הבעלות הכוללת.

ההבנה וההחלטה אלו שירותים יעלו בעת התאוששות מאסון היא דרמטית לחזרה מהירה של העסק לאחר קריסת המערכות, ולוירטואל איי.טי, הידע המקצועי והעסקי לאבחן את קבלת המידע וניתוחו, לדעת ולהבין את ניהול הסיכונים, הכנת המסמכים והגדרת אופן העלאת השירותים, כדי שהפתרון, בעת אסון, יעלה ללא תקלות, יחליף את המערכות שקרסו באופן זהה ומושלם למערכות המקוריות, ובכך לאפשר לחזור לשגרת עבודה במהירות שיא ובעלויות נמוכות מאוד תוך פגיעה מזערית במידע ובתפעול העסק.

התוצאה

מערכות קריטיות של קבוצת EIM מועתקות באופן קבוע לסביבת ה-DR על פי הגדרות RTO/RPO שאופיינו על ידי הלקוח, בצורה מהירה ויעילה ללא פגיעה בשירות או ביצועי מערכת.

בנוסף, אחת למספר חודשים מתבצעת בדיקת תקינות של שרתים ושירותים אלו מקצה אל קצה, לוודא שהמערכות שאמורות להיות מופעלות בעת אסון, אכן תקינות ויעמדו לטובת העסק כשיזדקקו להן בשעת אמת.

לדברי איציק סרוגו מנמ"ר EIM, "מאז שמערכות המחשוב בידיים המקצועיות של וירטואל איי.טי. אני הרבה יותר רגוע ולא עסוק בכיבוי שריפות. כמנמ"ר הארגון, השקט הזה מאפשר לי לעסוק ולפתח מהלכים שיובילו את העסק מבחינה טכנולוגית ועסקית קדימה, ולא להיות טרוד בתקלות מחשוב בארגון".

"לפתרון DRP בחרנו בחברה שעשתה פרויקטים דומים ושאפשר לסמוך עליה ברגע הכי קריטי של העסק, על מנת שברגע האמת, תוכל החברה לחזור במהירות לשגרה, ללא הפסד זמן יקר ופגיעה במוניטין, שמשמעותם הישירה היא הפסד כסף רב", סיכם סרוגו את הטמעת פתרון ה-DRP בחברתו.

לאתר החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים