תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס הלקוחות השנתי של נט-אפ ישראל, יום ב' 7 במרץ, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים

בועז זקן, נט-אפ: "סניף הבנק של דור ה-Y יהיה הסמארטפון האישי שלו"

17/02/2016 09:15

כל הארגונים הגדולים, גם המבוססים והוותיקים ביותר, יודעים דבר אחד: הדור הצעיר והחדש של הלקוחות שלהם רוצה משהו אחר. הצעירים רוצים שירות זמין, אישי ומהיר היישר בכף היד שלהם, במיוחד מהבנקים ומחברות הביטוח. זה כמובן דורש מהארגונים היערכות אחרת לגמרי, כמעט מהבסיס. מי שנמצא כאן כדי לתמוך בהם במעבר הזה הוא בועז זקן, מנהל מכירות במגזר העסקי בנט-אפ (NetApp ) ישראל, שהצטרף לחברה לפני 13 שנים ונחשב לאחד מהמומחים בתחום. במסגרת תפקידו הנוכחי, אחראי זקן על צוות מכירות ייעודי, המטפל בלקוחות הגדולים ביותר במשק הישראלי.

הצוות שלו כולל אנשי מכירות, מהנדסי מערכות ומהנדסי שירות, זאת על מנת להעניק שירות מקצועי ביותר לכל מגוון הלקוחות גדולים ביותר במשק, ביניהם חברות הסלולר, בנקים, חברות ביטוח, תעשייה ועוד. טכנולוגיות נט-אפ מאפשרות לחטיבות ה-IT באותם ארגונים להעניק SLA משופר עבור לקוחותיהם.

לקראת כנס החדשנות, אירוע הלקוחות של החברה, שיתקיים ב- 7 במרץ, ישבנו עמו לראיון מקדים.


מהי נט-אפ עבורך?
"נט-אפ בשבילי זאת אחת החברות הטובות בעולם בתחומה, ואחת החברות הטובות ביותר לעבוד בהן וזאת בזכות החדשנות והתרבות המיוחדת שלה".

אילו מגמות או דרישות בולטות ניתן לראות במגזר שלך בשנה האחרונה?
"המגזר העסקי עובר שינוי דרמטי בתקופה זו, שצפויה להימשך עוד מספר שנים. השינוי המהותי הוא בצורך בשינוי התהליכים העסקיים בארגונים, על מנת להתאים אותם לסביבה המשתנה. דוגמה טובה לכך ניתן לראות במגזר הפיננסי, בתהליכים מול לקוחות הבנקים, שמזה עשרות שנים בוצעו בדרך מסורתית וכעת יצטרכו להשתנות מהותית. "'סניף הבנק' של דור ה-Y יהיה הסמארטפון האישי שלו, ואנו מאמינים כי ארגונים שלא יטמיעו את השינוי בתהליך העסקי לא ישרדו. זו הסיבה שכל ארגון חייב להעניק את מלא תשומת הלב שלו לטיפול במערך ה-IT של הארגון ובצורה חכמה".

איזה מענה מספקת נט-אפ לדרישות המגזר העסקי?
"מכיוון שהסביבה העסקית של הלקוח עומדת להשתנות מקצה לקצה, גם סביבת התשתיות התומכות בתהליכים העסקיים ישתנו מהותית. הסביבה התשתיתית העתידית תהיה בעלת יכולת היברידית, שמביאה לידי ביטוי יכולות ענן מרובות. כאן פתרונות נט-אפ בהחלט יכולים לסייע".

"בנוסף, החזון החדשני של נט-אפ בתפישת האחסון בעולם הענני – חזון Data Fabric, העוסק בפיתוח ושמירה על נתונים בעננים מכל הסוגים. תפישה חדשה זו מציעה פתרון לאתגר הרציני שבו נתקל כל ארגון בבואו לשנע מחסני נתונים ענקיים בין הענן הפרטי לענן הציבורי. תפישה זו מתבססת על פרוטוקול אחוד של אחסון נתונים מבוסס על אחסון מוגדר תוכנה. היישום מתאפשר באמצעות שחרור פונקציות האחסון ממגבלות החומרה, הודות לפתרון  NetApp Clustered Data ONTAP".

כיצד תשכנע את לקוחות המגזר שלך להגיע לכנס?
"המומחים הגדולים ביותר מנט-אפ העולמית יגיעו לכאן ויחשפו מידע עדכני על הטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום, ואלה דברים שכל בכיר בארגון ישראלי ירצה לשמוע ולדעת. לא מדובר בחדשנות לשם החדשנות בלבד, אלה פיתוחים טכנולוגיים התומכים משמעותית בשינויים המהותיים שעוברים על המגזר העסקי. מי שרוצה להישאר צעד אחד קדימה לפני כולם חייב לשמוע את זה. אני מזמין את כל לקוחותינו להגיע ולהתרשם".

אירועים קרובים