בראשונה יתקיים בישראל כנס ה-GMIC: השער לכלכלה הסינית

במסגרת הכנס יוכלו אלפי סטארט-אפים ישראלים להגיש מועמדות לתחרות G-Startup ולקבל את ההזדמנות לזכות בהשקעה של 300 אלף דולר

GMIC

ב-22 במרץ יתקיים במרכז הירידים בתל אביבי כנס GMIC TLV הבילאומי. כנס המובייל הגדול במזרח יצרף את תל אביב לשורותיו במקביל לשמונה ערים מרכזיות ברחבי העולם, בהן: בייג'ינג, סן פרנסיסקו, בנגלור, טוקיו וסאו- פאולו.

הכנס יציג את החידושים הטכנולוגיים האחרונים בישראל בפני צמרת הכלכלה הסינית: משקיעים, מנהלי קרנות מובילות, בכירי תעשיית המובייל ועוד. בכנס צפויים להשתתף כ-800 בכירים מתעשיית האינטרנט והמובייל מכל העולם ביניהם משקיעים, יזמים וסטארט-אפיסטים.


בין האורחים הבכירים שישתתפו בכנס: לי מינגיואן, סגן נשיא ביידו (Baidu), וואנג צ'ואן, מייסד חברת הטלפונים שיאומי (Xiaomi), פו שאנג, מנכ"ל צ'יטה מובייל (Cheetah Mobile) ועוד. בין הדוברים בכנס ניתן למנות את ג'וליאן מה, סמנכ"ל ב-Tencent; ג׳ונתן מדבד, מנכ"ל OurCrowd; דני ימין סגן נשיא במיקרוסופט (Microsoft) העולמית ועוד.

כנס ה-GMIC מאורגן על ידי GWC הסינית – מועדון חברים סגור לבכירים מתעשיית המובייל והאינטרנט בסין. מטרתו העיקרית של הארגון היא יצירת מערכת יחסים המבוססת על אמון ושת"פ לצורך מחקר, צמיחה ופיתוח לשווקים בינלאומיים. אירועי הדגל של החברה הם כנסי ה-GMIC המתקיימים כעת בתשע מדינות שונות ברחבי העולם כאשר הגדול ביניהם הוא הכנס בבייג'ינג שאירח ב-2015 יותר מ-30 אלף משתתפים והשנה עתיד לארח מעל ל-150 אלף בכירים בתעשיית האינטרנט והמובייל בעיר האולימפית בבייג'ינג.

פלטפורמה בינלאומית לחדשנות

במסגרת הכנס תתקיים תחרות סטארט-אפים, ה-״G-startup״ הבינלאומית, והמשתתפים יוכלו לזכות בפרס של 50 אלף דולר ולקבל הזדמנות להשתתף בתחרויות השונות בכנסים הבינלאומיים, ואולי לעלות לגמר ב-GMIC SV ולהגיע להשקעה בשווי של רבע מיליון דולר.

G-startup מהווה פלטפורמה בינלאומית לחדשנות מובייל ואינטרנט לחברות סטארט-אפ, וקרש קפיצה משמעותי ליצירת קשרים עם קהילת המשקיעים הסינית.

בין הזוכים בתחרויות הקודמות Filled ,HyperVerge וויז'ואליד הישראלית, שלימים קיבלה השקעה של חמישה מיליון דולר מענקית האינטרנט הסינית עליבאבא (Alibaba). התחרות בתל אביב תהווה את יריית הפתיחה של התחרות העולמית.

הסטארט-אפים הזוכים להשתתף בכנס יעלו על הבמה ויציגו את המיזם שלהם בפני קרנות הון סיכון, גופי תקשורת המסקרים את התחום, ואנשים בכירים ומובילי דעה בעולם הטכנולוגי. הסטארט-אפ שיזכה במקום הראשון יגרוף פרס כספי בשווי 50 אלף דולר והמקום השני יזכה ב-20 אלף דולר.

כמו כן, הזוכים יזכו גם בנסיעה לכנס שצפוי להיערך בסיליקון ואלי בספטמבר הקרוב. המועמד הזוכה בכל מדינה יעלה לשלב הגמר בסן פרנסיסקו שם יתחרה בשמונת הנותרים – אם יזכה שם בפרס הראשון יגרוף השקעה בשווי רבע מיליון דולר ובמצטבר יוכל להגיע לזכיה של כמעט מיליון דולר.

ההרשמה ל-G-startup בעיצומה ותיסגר ב-20 לחודש פברואר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים