תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Customers Event's - One1, יום ד' 17 בפברואר, סטוקו

SailPoint מסתערת על השוק הישראלי בעזרת Xact מקבוצת One1

07/02/2016 17:09
מימין: מארק מקליין, מנכ"ל ומייסד SailPoint, וקווין קנינגהאם, יו"ר ומייסד SailPoint. צילום: יח"צ

SailPoint המתמחה בפתרונות לניהול, ניטור ואבטחה של זהויות משתמשים, IGA (ר"ת Identity Governance & Administration), קיימה לאחרונה בארצות הברית את אירוע הקיק-אוף שלה לפתיחת השנה בהשתתפות מפיצים ושותפים מכל העולם. ישראל יוצגה באירוע הבינלאומי על ידי חיים הלפרן, מנהל חטיבת אבטחת המידע והסייבר ב-Xact מקבוצת One1, מפיצת פתרונות SailPoint בישראל.

המסר המרכזי של SailPoint לשוק הוא: "Identity is Everything – Manage it, Protect it".


אירוע הקיק-אוף של SailPoint התקיים במטה העולמי של  SailPoint באוסטין שבטקסס. הוא נמשך שלושה ימים וכלל הצגת מפת הדרכים הטכנולוגית והעסקית של פתרונות החברה, היכרות עם היתרונות המובהקים של הפתרונות על פני המתחרים וכן סדנאות טכניות והצגת תחומים להצלחות מהירות בהטמעה אצל לקוחות. המסר העיקרי שליווה הכנס השנתי של SailPoint הוא שמנהלי ארגונים ברמת C Level חייבים להיות מעורבים בבחירתם והטמעתם של פתרונות IGA, או בקיצור, המסר הוא – Level UP! הפתרונות אינם עוד "סגירת פינה" תשתיתית, אלא נמצאים בלב היישום הארגוני.

באחרונה ביססה Xact מקבוצת One1 את מעמדה כמטמיעה והתומכת המובילה בעולם בפתרונות SecurityIQ של SailPoint. הלפרן הציג בפני בכירי SailPoint את הגידול הניכר ביישום פתרונות החברה בישראל, ואת תכניות העבודה של Xact לשנה הקרובה.

הלפרן ציין כי "לאור רכישת Whitebox Security הישראלית על ידי SailPoint, אנו מקבלים רוח גבית חזקה ביותר להטמעות חדשות בישראל ובעולם. שנת 2016 תעמוד בסימן החדרת המותג SailPoint לישראל, בתחום פתרונות ה-IGA (ר"ת Identity Governance and Administration), בין אם באתרי הלקוחות ובין אם בענן.

על פי גרטנר (Gartner) פתרונות SailPoint מובילים את הקטגוריה זו השנה השלישית ברציפות ואנו בטוחים שהלקוחות הישראלים יצביעו ברגליים ושנראה הטמעות רבות בעתיד הקרוב. SailPoint מחויבת להצלחתנו בישראל, ולראיה – במקביל להרחבת מרכז הפיתוח של SecurityIQ בישראל, אנו מקיימים לראשונה כנס משותף ב-17 בפברואר בו נציג את פתרונותיה של החברה לשוק הישראלי".

אירועים קרובים