למרות ההשקה המתוקשרת, עדיין לא נרשמה קפיצה גדולה באחוזי השימוש בחלונות 7

מהנתונים שסיפק האתר Net Applications עולה, כי בסוף אוקטובר השתמשו בחלונות 7 רק 2.15% ממשתמשי ה-PC בעולם - עלייה של 0.6% בלבד לעומת החודש הקודם ● חלונות XP ממשיכה לשלוט בשוק העולמי, אך כבר ניכרת ירידה באחוז המשתמשים בה, שעמד על 70.48 בעת ביצוע הסקר ● מי שנהנית מפריחה מאוחרת ומפתיעה היא דווקא חלונות ויסטה, שאחוז המשתמשים בה עלה ל-18.33

כעשרה ימים לאחר ההשקה המתוקשרת שערכה מיקרוסופט (Microsoft), עדיין לא נרשמה עליה משמעותית באחוזי השימוש בחלונות 7 (Windows 7). מהנתונים שסיפק האתר Net Applications עולה, כי למרות הביקורות הטובות וקבלת הפנים האוהדת, בסך הכל, ההמונים אינם צובאים על החנויות כדי לרכוש את מערכת ההפעלה החדשה. לפני הנתונים, בסוף אוקטובר השתמשו בחלונות 7 רק 2.15% ממשתמשי ה-PC בעולם – עלייה של כ-0.6% בלבד לעומת החודש הקודם.

אמנם, מדובר בנתון שמציג המשך עלייה במספר המשתמשים, אך מדובר בעלייה נמוכה יחסית לציפיות של מיקרוסופט, בעיקר לאור העובדה שאת גרסת ה-RC הורידו לא פחות משמונה מליון משתמשים. במקביל, נמשכת הירידה בנתוני השימוש בחלונות XP , שתופסת כיום רק 70.48% מנפח השוק – ירידה של יותר מאחוז לעומת החודש הקודם. ניתוח השוק מצביע באופן מפתיע על עלייה במשתמשי חלונות ויסטה (Windows Vista) ל-18.83% – מספר המשתמשים הגדול ביותר שנרשם במהלך השנה האחרונה, ואף מעבר לתקופה זו.

אתר GlobalStats הציג נתונים מעט מחמיאים יותר לחלונות 7, לפיהם 3.13% מהמשתמשים כבר עברו למערכת ההפעלה החדשה, לעומת 1.78% בלבד שהשתמשו בה בספטמבר. למרות זאת, עדיין לא מדובר בקפיצה הגדולה לה קיוו במיקרוסופט לאחר ההשקה הרשמית, בעיקר לאחר שהמסר שניסו להעביר שם הוא שמדובר במערכת הפעלה בשלה, ואין סיבה לחכות לחבילת השירות הראשונה לפני הרכישה.

לפי נתוני GlobalStats, בישראל נרשמה במהלך החודש האחרון עליה קלה בלבד בשימוש בחלונות 7 – מ-2.07% בסוף ספטמבר, ל-2.54% בסוף אוקטובר. חלונות XP ממשיכה לשלוט בגדול גם בשוק הישראלי, עם 62.15%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים