מטריקס תפיץ את פלטפורמת Liferay לבניית אתרים ואפליקציות דיגיטל

הפלטפורמה כוללת כלים לניהול תוכן, בלוגים, משתמשים ומסמכים, ובעלת אינטגרציה למערכות ארגוניות כגון סאפ ו-Salesforce

נפלטפורמה שלה תופץ בישראל על ידי מטריקס. Liferay

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס תפיץ את הפלטפורמה הדיגיטלית של Liferay, שמשמשת להקמת פורטלים ארגוניים, אתרי אינטרנט, דפי נחיתה ואפליקציות מובייל.

פתרונות החברה מבוססים על קוד פתוח ומאפשרים לחברות וארגונים לשווק ולתת שירות ללקוחות בזירות הדיגיטל הארגוניות.

פלטפורמת הדיגיטל של liferay כוללת כלים לניהול תוכן, בלוגים, משתמשים ומסמכים. יש לה אינטגרציה למערכות ארגוניות כגון סאפ (SAP) ו-Salesforce, ומנוע לניהול תהליכים.

לחברה 18 סניפים בעולם – בארצות הברית, אסיה, אירופה ואפריקה.

לדברי אמיר הראל מחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, "בעידן הדיגיטלי החדש, חברות וארגונים נדרשים להנגיש את הפעילויות, השירותים והמוצרים שלהם במגוון הזירות באופן פשוט וידידותי, עם זמן הגעה מהיר לשוק. פלטפורמת liferay מספקת כלים ופתרונות לחברות מכל סדר גודל לטובת השקה מהירה וטובה יותר של קמפיינים שיווקים ומערכי תוכן, ומידע מתקדמים לשיפור רמת המעורבות שלהם עם הלקוחות והעובדים".

גלן סאלר, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Liferay, ציין כי "תחום הדיגיטל הוא אחד מתחומי החדשנות המאתגרים מודלים עסקיים קיימים ומאלה שמאפשרים יצירת חוויות לקוח ייחודיות ומתקדמות. בזכות חוויות שכאלה, ארגונים ועסקים יכולים להיות משמעותיים עוד יותר עבור לקוחותיהם. אנחנו משלבים בעסקה הזו את הפתרונות שלנו עם ההיכרות והניסיון של חברת מטריקס בשוק הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים