באו לבקר במאורת הנמר: שחר דניאל, מנכ"ל Safe-T, ויוסי כרמון, סמנכ"ל המכירות והפיתוח העסקי בישראל ובאפריקה

26/01/2016 16:14
באו לבקר במאורת הנמר: מימין - שחר דניאל, מנכ"ל Safe-T, ויוסי כרמון, סמנכ"ל המכירות והפיתוח העסקי בישראל ובאפריקה

שחר דניאל, מנכ"ל Safe-T, ויוסי כרמון, סמנכ"ל המכירות והפיתוח העסקי של החברה בישראל ובאפריקה, הגיעו באחרונה לבקר במאורת הנמר.

השניים סיפרו לי ש-Safe-T, הפועלת בעולם אבטחת המידע בשיתוף ובהעברת מידע ארגוני, נמצאת בגידול מתמיד. הם שיתפו אותי בהצלחות שהשיגה החברה בשנתיים האחרונות.

דניאל וכרמון ציינו ש-Safe-T מאפשרת פתרונות ייחודיים לניהול אבטחת המידע בארגונים, שמאפשרים פשטות ויעילות בגישה למידע, תוך הקפדה על אמצעי אבטחה המחמירים ביותר.

הם שיתפו אותי בפלטפורמה החדשנית של החברה להעברת נתונים מאובטחת – ה-Safe-T Box, וכן בפתרון הגנת הקצה RSAccess, שמאפשר הגנה על נתונים ואפליקציות בעולם ה- DMZ.

התרשמתי מרשימת הלקוחות המפוארת של Safe-T בארץ ובחו"ל, שכוללת גופים בולטים כמו חברת החשמל, תהילה, ממשל זמין, משרד הבריאות, מיטב דש, CareCore ,Temenos ו-Heritage Bank.

בעוד השניים מתארים את חזון החברה להגן על נתונים בזמן תנועה ובזמן מנוחה והמתנה להורדה, גיליתי שאמיר מיזהר, מייסד ויו"ר Safe-T, הוזמן יחד עם עוד תשעה יזמים מהמובילים בשוק הישראלי לפגישה אישית עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. כמו כן, החברה זכתה לא מכבר בתואר Cool Vendor של גרטנר (Gartner) ובשלושה פרסים יוקרתיים של Info Security Product Guide: החברה החדשנית ביותר ופורצת הדרך בתחומה, פרס על מהפכנות בפתרון אבטחת מידע במייל ופרס המוצר הטוב ביותר המספק מענה בעולם ה-DMZ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים