אינראקטיב תקדם שני עובדים לתפקידי ניהול

במסגרת המהלך מונו רואי פיינשטיין לסגן נשיא לפרפורמנס ועינב דינור לדירקטורית שיווק ואסטרטגיה

מימין לשמאל: רואי פיינשטיין, סגן נשיא לפרפורמנס, ועינב דינור, דירקטורית שיווק ואסטרטגיה, אינראקטיב

חברת הסטארט-אפ הישראלית אינראקטיב, המתמחה בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות בתחום הפרסום הדיגיטלי במובייל, מודיעה על שני מינויים חדשים. מדובר בקידום עובדים מתוך הארגון לתפקידי ניהול.

במסגרת המהלך מונה רואי פיינשטיין לתפקיד סגן נשיא לפרפורמנס ועינב דינור מונתה לתפקיד דירקטורית שיווק ואסטרטגיה.

פיינשטיין (38, נשוי+שלושה) הצטרף לחברה בשנת 2014 ושימש בתפקיד דירקטור פיתוח עסקי. קודם לעבודתו באינרקטיב ניהל פיינשטין את המכירות ורכש המדיה ב-YBrant ושימש גם כמנהל מכירות בגלובס וב-012.

דינור (33), הצטרפה לחברה בשנת 2015 והיא בוגרת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת שיקאגו. בעבר עבדה דינור בארצות הברית בגרופון (Groupon) וב-BCG (ר"ת Boston Consulting Group).

מנכ"ל אינראקטיב, זיו אלול, אומר כי "אני מאמין גדול בהון האנושי שמצטרף אלינו, וחושב שאם יש אנשים שמבריקים בעבודתם, הדבר הכי נכון לארגון הוא לקדם אותם לתפקידים עם יותר אחריות, מאשר לחפש את הכישרונות בחוץ. אני מאמין שעם ההיכרות הטובה של רואי ועינב את פעילות החברה, ועם האחריות החדשה שהם קיבלו על עצמם, נצליח לשפר אפילו יותר את ההישגים שלנו והיעדים שלנו, ומאחל להם בהצלחה רבה".

אינראקטיב פועלת בתחום הנחשב לאחד הצומחים והמתפתחים ביותר בעולם. כבר היום מציגה החברה גידול עסקי מואץ במיוחד של 144%, יותר משל התחום עצמו. כדי לעמוד ביעדים ובמטרות העסקיות שלה, גיוס מהיר של עובדים נוספים הוא הכרח. בין התפקידים שבחברה ישמחו לאייש בקרוב מאוד: מהנדסי מכירות (גם לסניף הניו-יורקי), מתאמי שיווק, מנהלי חשבונות, מנהלי קמפיינים סלולריים ומהנדסי תשתיות. בנוסף, יחל בקרוב גיוס מצומצם לסניף הלונדוני של החברה הנפתח בימים אלה.

לאחרונה עברה החברה לאייש משרדים בגודל 1000 מ"ר, בקומה השביעית בבניין משרדים חדש בפתח תקווה. המשרדים כוללים חללי עבודה מגוונים, מטבח גדול, חדר מנוחה ומשחקים, ומרפסת ענקית הצופה לכל גוש דן. וזאת בנוסף למשרדיה בסן פרנסיסקו, ניו יורק ולונדון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים