תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - Multimedia 2016

בינת משיקה שירות מנוהל לחדרי וידיאו קונפרנס ארגוניים

השירות החדש ActionRoom הינו שירות היברידי ומבוסס ענן הכולל התקנת חדרי ועידות וידיאו בחצר הלקוח בעלות חודשית קבועה; שיתוף פעולה בין החברות בינת, סיסקו, סמסונג וקרסטון ● צפי למכירות של מאות חדרי ועידות וידיאו ארגוניים לשנה במסגרת השירות החדש

17/01/2016 11:12
בינת

בינת תקשורת מחשבים משיקה את ActionRoom, שירות מנוהל ראשון מסוגו בישראל בתחום המולטימדיה הארגוני. השירות החדש של בינת מציע לארגונים ועסקים חדרי וידיאו ארגוניים מבוססי טכנולוגיות ענן בשילוב התקנת חדרי וידיאו מתקדמים בחצר הלקוח בעלות חודשית קבועה. השירות הינו פרי שיתוף פעולה בין חברות טכנולוגיה מובילות בתחומן – בינת, סיסקו (Cisco), סמסונג (Samsung) וקרסטון (Crestron) – המספקות יחד פתרון תקשורת וידיאו הכולל חדרי ישיבות באתר הלקוח ומערך של פתרונות ליבה ומכשירי קצה, המאפשרים יכולות ליצירת תקשורת וידיאו ושיתוף תוכן מתקדמות בתוך הארגון ומחוצה לו.

השירות החדש יספק פתרון Telepresence as a Service לוועידות קוליות ולוועידות וידיאו באמצעות קישוריות מאובטחת לסביבת האינטרנט והתממשקות של מערכות הוידיאו בארגון לענן של בינת. סיסקו תספק את תשתית ומערכות ה-Telepresence עם ארכיטקטורה המאפשרת גמישות לפריסה של חדרי וידיאו קונפרנס וחיבור לתשתיות התקשורת בענן. קרסטון תספק את תשתיות המולטימדיה, הכוללת בקרים, ממירים, חיישנים ומערכת לניהול ובקרת התשתיות. סמסונג יספקו לשירות מסכי LED מקצועיים ברזולוציית HD, החל ממסכי 40 אינץ' ועד מסכי 85 אינץ'. הפתרון יופעל על ידי בינת תקשורת מחשבים, אשר תתקין את החדרים ומרכיביהם, תספק את תשתיות ה-MCU בענן במודל מנוהל, ומערך אבטחת מידע מתקדם העוטף את השירות.

אמיר פורקוש, סמנכ"ל טכנולוגיות מתקדמות בבינת תקשורת מחשבים

אמיר פורקוש, סמנכ"ל טכנולוגיות מתקדמות בבינת תקשורת מחשבים

השירות כולל מגוון תצורות של חדרי מולטימדיה – החל מחדרי עבודה קטנים (Huddle), דרך חדרי דיונים וכלה בחדרי ישיבות וידיאו קונפרנס גדולים ומורכבים. התשתיות תומכות בקיום ועידות ברזולוציית HD, והן כוללות יכולות הצפנה מתקדמות על בסיס SIP-Proxy המותאמת לכל תשתית. דגש נוסף בפתרון הינו בתחום של קלות ההפעלה והשימוש בחדרי המולטימדיה והוא מאפשר הקמה של שיחת ועידה בממשק הדומה לזה של טלפון רגיל. כמו כן, השירות מאפשר לפתוח את תחום הוידיאו גם מחוץ לארגון באמצעות הקמה של תקשורת וידיאו עם שותפים, ספקים ולקוחות קצה.

הצפי בבינת הינו למכירה של מספר מאות של  חדרי וידיאו קונפרנס במודל החדש מדי שנה. עלויות השירות החדש נעות החל מ-200 שקלים לחודש להקמה ותפעול של חדר ישיבות עם תשתיות מולטימדיה ארגוניות שאינו מקושר לאינטרנט, או כ-950 שקלים ומעלה לחודש להקמה ותפעול של חדר וידיאו קונפרנס בעל קישוריות לאינטרנט.

אמיר פורקוש, סמנכ"ל טכנולוגיות מתקדמות בבינת תקשורת מחשבים, ציין כי "מדובר בלא פחות ממהפכה בשוק הוידיאו הארגוני בישראל, שהינה חלק מתפישת הדיגיטל העולמית. עד היום רק מעט ארגונים גדולים יכלו להרשות לעצמם את היתרונות של חדרי ישיבות לקיום תקשורת וידיאו קונפרנס. הסיבה לכך היא העלויות הגבוהות של רכישת הציוד והחומרה, ומהצד השני הסרבול הטכנולוגי לא איפשר להפיק ערך ממשי מהמוצרים. השילוב של עלות גבוהה לצד תועלות פנים ארגוניות בלבד לא הצדיק רכישת מערכות וידיאו רבות לארגון. השירות החדש אותו אנו משיקים משנה את התפיסה המקובלת בשוק, ומציע פתרון שיכול להתאים עצמו לכול ארגון – אנטרפרייז, SME או SMB – בעלויות סבירות, ברמה טכנולוגית הגבוהה והמתקדמת ביותר הקיימת היום בשוק, וברמת שירות בלתי מתפשרת המבוססת על כוח אדם מקצועי ומיומן. "

אירועים קרובים