תוכן שיווקי

Veeam Availability Suite v9 זמינה לשימוש מהיום

Veeam מציגה פתרון מורחב, עם למעלה מ-250 יישומים חדשניים ומביאה לארגונים גדולים ובינוניים עידן חדש של זמינות מידע; גיבויים במהירות של פי 20 מהמתחרים

13/01/2016 13:08
ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam. צילום: יח"צ

Veeam, המפתחת פתרונות חדשניים, המספקים זמינות לארגוני ה-Always-On Enterprise, משיקה היום את Veeam Availability SuiteTM v9.

גרסה זו מביאה עימה למעלה מ-250 שיפורים ויישומים חדשניים, שנועדו לסייע לארגונים לעמוד בדרישות ה-Always-On של ארגוני האנטרפרייז, ולהבטיח להם זמני התאוששות ושחזור מידע של פחות מ-15 דקות עבור כל האפליקציות והדטה שברשותם.

על פי חברת המחקר פורסטר (Forrester), כ-35% מהחברות מדווחות כי לארגונים יש היום ציפיות מאתגרות מיכולות ההתאוששות וההמשכיות העסקית של מערכות המידע שלהם. עוד אומרים בפורסטר כי יש פער בארגונים, בין הציפיות של ההנהלה ממערכות ה-IT, בכל הנוגע לזמינות מידע, לבין היכולות והביצועים בשטח. Veeam Availability Suite v9 תאפשר לארגונים מכל הגדלים לסגור את הפער הזה ולספק זמינות 24/7.

"הארגונים היום מייצרים נפחים גדולים של מידע ומפתחים ציפיות גבוהות, מאי פעם, לגבי  גישה למידע 24/7. ציפייה זו מכבידה על מחלקת ה- IT", אמר רטמיר טימשב, מנכ"ל Veeam.  "גרסת Veeam Availability Suite v9 נותנת מענה לצרכים אלה באמצעות הפתרון היציב, המורחב והעשיר ביותר הקיים היום. 42 אלף לקוחות בקירוב נרשמו לעדכונים ששחררנו טרום-ההשקה (פי שניים מאלו שנרשמו לקראת השקת v8) – נתון המדגים את הציפייה של הארגונים להמיר את הפתרונות המסורתיים בפתרונות זמינות חדשניים. עם השקת הגרסה החדשה, Veeam היום היא האלטרנטיבה היחידה שיכולה לפגוש את הצרכים של ה-Always-On Enterprise".

שחזור של פריטים בודדים במהירות הגבוהה פי 20 מן המתחרים

בין היכולות המאפיינות את Veeam Availability Suite v9: התאוששות מלאה מאסון ובמהירות שיא, מניעת אובדן מידע, יכולות מינוף מידע ושקיפות מלאה.

להלן מספר דוגמאות לשיתופי פעולה סביב Veeam Availability Suite v9 עם היצרנים הגדולים בשוק:

● אינטגרציה רבת עוצמה עם מערך פתרונות האחסון ההיברידיים של EMC: מאפשרת זמני התאוששות (RTPOs) מהירים ביותר ושחזור של פריטים בודדים מתוך ה-Storage Snapshots תוך דקות, באמצעות Veeam Explorer. אינטגרציה זו תאפשר ליצור גיבויים במהירות הגבוהה פי 20 מהפתרונות המתחרים, ולשחזר בקלות פריטים בודדים תוך שתי דקות או פחות, ללא שלבי ביניים.

● אינטגרציה עם מערכות האחסון של HPE, NetApp ו- EMC:  הרחבות לגיבוי מ-Storage Snapshots עבור פתרונות גיבוי של EMC, HPE ו-NetApp ו-Veeam On-Demand Sandbox עבור Storage Snapshots נועדו למנף את ההשקעות של ארגוני האנטרפרייז בגיבוי עבור סביבות ה-dev/test ויצמצמו השפעה על סביבת הייצור.

● Veeam Explorer לאורקל (Oracle) יאפשר שחזור מידע ברמת הטרנזאקציה, וגיבויים ושחזורים מבוססי-תמונה. עוד יאפשר הפתרון שחזור מדויק של מסד הנתונים וחזרה לכל נקודת זמן בעבר,  בפרקי זמן מאוד קצרים (RPOs) ובלחיצת מקש אחת פשוטה. הרחבה זו גם תתמוך במידע שרץ על שרתי Linux ו-Windows תוך תיאום מלא עם מערכת ניהול האחסון האוטומטית של אורקל (ASM).

● יישומי eDiscovery חדשים ל-Veeam Explorer עבור MS Exchange: הרחבה שימושית עבור גופים משפטיים וממשלתיים לצורך חקירות, שתספק דו"חות מפורטים המתמקדים בייצוא פריטים, מתי יוצאו ולאן.

● הרחבות משמעותיות ליישומי מיקרוסופט (Microsoft) לאנטרפרייז: מאפשרות שחזור של Group Policy Objects בשילוב עם הקלטות DNS ו-configuration partition objects, שחזורים מלאים עבור SharePoint  ו-SQL Server.

● Veeam Cloud Connect להפעלת DRaaS: טכנולוגיה המגשרת בצורה מאובטחת בין המשתמש לספק שירות אמין, לבחירתו. לקוחות החברה אינם צריכים עוד להקים ולתחזק אתרי התאוששות מאסון, פיזיים, מחוץ לכותלי החברה ובעלות מופקעת. הפונקציונליות המורחבת של הפתרון תקנה לספקי השירות DRaaS מהיר, מאובטח ובר עוצמה.

● Scale-out Backup RepositoryTM לא מוגבלת: הרחבה זו מתמודדת עם הגידול התמידי של המידע, מצמצמת את הצורך בחומרה לגיבוי ומפשטת את תהליך הגיבוי עצמו ואת התפקיד של מנהל הגיבוי באנטרפרייז, עם שיפור של פי שניים בביצועי הגיבוי בהשוואה לפתרונות המסורתיים.

לפרטים נוספים אודות Veeam Availability Suite v9 בקרו בבלוג.

אירועים קרובים