מיה מחשבים השיקה את הגירסה העברית של SAS Enterprise Guide 4.2

הכלי החדש, המכונה בקיצור EG, אמור לאפשר לעקוב אחר תהליכי העבודה בפרויקט ולפרוס אותם בפני המשתמש, ולהציג סרגלים וגרפים מורכבים ● אייל גונן, שהוביל את פרויקט התרגום מטעם מיה מחשבים: "ה-EG צפוי לתרום להרחבת מעגל המשתמשים והלקוחות, ולשפר את הנוחות ואת חווית המשתמש עבור המשתמשים הקיימים"

מיה מחשבים, נציגת סאס (SAS) בישראל, השיקה את הגירסה העברית של SAS Enterprise Guide 4.2. ה-EG, בשמו המקוצר, הינו כלי שאמור לרתום את הכוח האנליטי של מערכות הליבה של סאס לממשק יעיל ונוח. הכלי החדש אמור לאפשר לעקוב אחר תהליכי העבודה בפרויקט ולפרוס אותם בפני המשתמש, ולהציג סרגלים וגרפים מורכבים. בנוסף, היכולת הגרפית שלו אמורה לאפשר להתערב בכל שלב בתהליך גם ללא ידע בתכנות, תוך יישום אפשרויות מגוונות בשיטת "Drag & Drop".

ממיה מחשבים נמסר, כי ה-EG החדש יציע גישה קלה לייבוא נתונים באמצעות ה-PC כמעט מכל מקור קיים – אקסל (Excel), אקסס (Access) ואפילו מנתוני תיבת המייל, אותם ניתן לייבא לסאס על ידי מספר הקלקות פשוטות. בנוסף, ה-EG אמור לספק יכולות ניהול נתונים הכוללות מחולל תחקור, דגימת נתונים, דירוג, טרנספוזיציה, ויכולת לייצר ולערוך נתונים. ככלי דיווח הוא אמור לאפשר שילוב של חלקים מרובים מתוך תוצרי הפרוייקט (גרפים, סיכומים, טבלאות, ואנליטיקה), ולכלל דו"ח אחד ולפרסמו לשימוש ברשת או בכלי אופיס (Office) של מיקרוסופט (Microsoft). כמו כן, תהליך יצירת הגרפים קוצר בתוכנה החדשה לדקות ספורות, ולכל גרף אופציות רבות המאפשרות להתאימו לדרישות הספציפיות של המשתמש.

אייל גונן, שהוביל את פרויקט התרגום מטעם מיה מחשבים: "הממשק החדש פשוט וקל להתקנה עצמאית, והוא כבר זמין לכל לקוחותינו. ה-EG צפוי לתרום להרחבת מעגל המשתמשים והלקוחות, ולשפר את הנוחות ואת חווית המשתמש עבור המשתמשים הקיימים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים