במסגרת הארגון מחדש בסאן: מנכ"ל MySQL, מרטן מיקוס, פורש מהחברה

מיקוס כתב לעובדים, כי הוא פורש "מסיבות אישיות" ● סאן הודיעה על מיזוג היחידה לתשתיות תוכנה עם יחידת מסד הנתונים, ועל הקמת יחידה מאוחדת שתעסוק במוצרים בעלי קוד מקור פתוח

סאן הודיעה ביום ו' האחרון כי תמזג את היחידה לתשתיות תוכנה שלה עם יחידת מסד הנתונים, ותקים יחידה מאוחדת, שתעסוק במוצרים בעלי קוד מקור פתוח. בראש היחידה החדשה תעמוד קרן טגן פדיר, סגנית נשיא ל-MySQL ותשתיות תוכנה בסאן. בעקבות השינוי יצורף מסד הנתונים MySQL לשאר מוצרי התוכנה של החברה, בהם GlassFish ו-Identity Manager.

מסאן נמסר, כי מרטן מיקוס, סגן נשיא בכיר שהיה ממונה על היחידה למסדי נתונים בחברה, ומי שכיהן בעבר כמנכ"ל MySQL, יפרוש מסאן בתום הרבעון השלישי של שנת הכספים של החברה, במסגרת הארגון מחדש.

מיקוס ציין במזכר פנימי כי פרישתו נובעת מסיבות אישיות ואינה קשורה לביצועים של MySQL במסגרת סאן. הפרישה נעשית פחות משנה לאחר שסאן השלימה את רכישת MySQL תמורת מיליארד דולרים. מיקוס כתב כי הוא גאה בהישגיו.

עוד כתב מיקוס במזכר כי קיבל את ההחלטה "מבלי שמישהו ניסה להשפיע עליי לכאן או לכאן (מלבד אשתי)". לדבריו, "אני אוהב אתגרים שטרם נוסו, להקים דברים חדשים ולקבוע את המדיניות בעצמי. אני חש שביחד השלמנו את המשימה שהציבו הבעלים בשנת 2001, וכעת אני פורש כדי להניח למנהלים טובים להוביל את היחידה לשלבים הבאים".

לא מכבר פרש מסאן גם מונטי וויידניוס, ממייסדי MySQL. עם זאת, יצוין כי הוא לא היה מעורב בפעילות השוטפת של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים