Blue Coat סיימה את רכישת אלסטיקה תמורת 280 מיליון דולר

לדברי חברת האבטחה, הרכישה מספקת שילוב של גלישה בטוחה ברשת יחד עם יישומי ענן מאובטחים, על מנת לספק גישה בטוחה בענן ללקוחות הארגוניים

Blue Coat

חברת האבטחה Blue Coat סיימה בימים אלו את רכישת אלסטיקה (Elastica), תמורת 280 מיליון דולר.

אלסטיקה הוא סטארט-אפ שהוקם ב-2012, ויושב בסן חוזה שבקליפורניה. מאז 2014 יש לה מוצר הפועל לאיתור וניטור שימוש מסוכן של משתמשים-עובדי הארגון, באפליקציות בענן. החברה מונה 275 עובדים ולה 130 לקוחות ארגוניים.

אימוץ מהיר של יישומי ענן בארגונים יצר עבורם סיכון, וזאת לצד העובדה שיותר ויותר עסקות מבוצעות באמצעות יישומי ענן, במקום באמצעות יישומים המנוהלים על ידי המנמ"ר. השימוש המעורב ביישומי ענן וביישומים פנים ארגוניים, פוגעים ביכולתו של הארגון לנהל בצורה מקיפה את האבטחה שלו.

לדברי הרוכשת, אלסטיקה נותנת מענה לבעיה זו כשהיא מציעה פלטפורמת אבטחה גלובלית, המספקת נראות, שליטה ואבטחת נתונים בענן, במקום של הארגון ובסביבות ענן היברידיות. הנרכשת מספקת יכולות נוספות, כמו למידה, מידול התנהגות של משתמש הקצה, וניתוח יישומי ענן. בנוסף, היא מספקת ניתוח סיכונים מקיף וניהול מדיניות בענן וביישומי IT על מנת לעודד שימוש בטוח בענן. החברה מספקת יכולות אלו, באמצעות שליטה ביישומי ניהול ענן ואכיפה, לצד פתרון אבטחה ליישומים במקום הארגון.

גישה בטוחה בענן ללקוחות הארגוניים

לדברי Blue Coat, הרכישה של אלסטיקה מספקת שילוב של גלישה בטוחה ברשת יחד עם יישומי ענן מאובטחים (CASB) – על מנת לספק גישה בטוחה בענן ללקוחות הארגוניים.

המתחרים של אלסטיקה בתחום פעילותה הם Bitglass, Netskope, ו-Skyhigh Network. מתחרה נוספת הייתה אדלום (Adallom) הישראלית, אשר נרכשה על ידי מיקרוסופט (Microsoft) תמורת 320 מיליון דולר.

Blue Coat מונה יותר מ-1,400 עובדים, ולה כ-15 אלף לקוחות ו-75 מיליון משתמשי קצה ברחבי העולם. היא הוקמה ב-1996 תחת השם CacheFlow, נסחרה בנאסדא"ק עד 2011, אז נרכשה על ידי קרן ההון הפרטית תומה בראבו (Thoma Bravo) תמורת 1.3 מיליארד דולר. במרץ האחרון היא עברה לידי קרן ביין קפיטל (Bain Capital) תמורת 2.4 מיליארד דולר. פתרונות החברה מוטמעים בגופי ממשל, ביטחון וגופי ענק בכל רחבי העולם, כולל משרדי ההגנה ובטחון הפנים בארצות הברית. בשנתיים  האחרונות השקיעה החברה כ-1.6 מיליארד דולרים ברכישת שלוש חברות, הגדולה שבהן היא Solera, העוסקת בתחקור אירועי אבטחה וזיהוי נוזקות ואיומים שהצליחו לחדור את מערכי ההגנה של הארגונים; נורמן שרק (Norman Shark) הנורבגית, שפעלה בתחום האנטי-וירוס ושפיתחה "ארגז חול" מתקדם, ונטרונום (Netronome), הפועלת בתחום פענוח הצפנת SSL וניהול תעבורה מוצפנת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים