שירות בתי הסוהר מחפש מועמדים לתפקיד ראש מינהל טכנולוגיות

עד לפני כמה חודשים היה בתפקיד יקי זינו, שהספיק לכהן תקופה קצרה בלבד עד שעבר לבזק, שם מונה לתפקיד המנמ"ר ● מאז לא הצליחו בשב"ס לאתר מועמד מתאים ● מדובר באחד התפקידים הבכירים בתחום ה-IT, הטומן בחובו אתגרים לא מעטים

ד"ר אורי אנגלהרד

שירות בתי הסוהר מחפש מועמדים שיאיישו את משרת ראש מינהל טכנולוגייות בשב"ס, כך נודע לאנשים ומחשבים. את התפקיד הזה מילא עד לפני כמה חודשים יקי זינו, שהספיק לכהן תקופה קצרה בלבד עד שעבר לבזק שם מונה לתפקיד המנמ"ר. מאז לא הצליחו בשב"ס לאתר מועמד מתאים. לפיכך הקומה ועדת איתור בראשות גונדר אלי גביזון, סגן הנציבה, שנעזרת בשני יועצים: עו"ד ד"ר אורי אנגלהרד, וכן אבי ברגר, לשעבר מנכ"ל משרד התקשורת.

תפקיד ראש מינהל טכנולוגיות בשב"ס נחשב לאחד התפקידים הבכירים בתחום ה-IT, וטומן בחובו אתגרים לא מעטים. התפקיד כולל אחריות וסמכות על המחשוב, הקשר, האלקטרוניקה והאמצעים הטכנולוגים בשב"ס. התפקיד הוא בדרגת תת-גונדר, המקביל לתת-אלוף בצבא.

הוועדה מבקשת לקבל הצעות ממועמדים מתאימים, כאשר דרישות הסף הן תואר ראשון במדעי המחשב/בהנדסה ממוסד מוכר, וניסיון מוכח ומוצלח של לפחות 10 שנים בניהול יחידות מחשוב/טכנולוגיות, בהיקף תקציבי של לפחות עשרות מיליוני שקלים, ובהיקף כח אדם של לפחות 100 איש.

לדברי עו"ד אנגלהרד, "מי שיתמנה לתפקיד, יזכה לעבוד עם אנשים איכותיים, העושים ככל יכולתם למען ביטחון המדינה. יחד איתם יוביל את המחשוב והטכנולוגיות בשב"ס לשיאים חדשים". עוד מוסיף כי "לצורך כך, עליו להיות בעל יכולת ניהולית, ארגונית וטכנולוגית מוכחת ומוצלחת, בתכנון וביישום מערכי מחשוב וטכנולוגיות,   המאופיינים במורכבות טכנולוגית, היקפי כוח אדם גדולים (עובדים פנימיים וחיצוניים), אילוצי תקציב וריבוי משימות".

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים