תוכן שיווקי

נימבל סטורג' וסיסקו מרחיבות את הפריסה הגלובלית של התשתית האחודה SmartStack

יותר מ-750 ארגונים מאיצים את ביצועי העסקים שלהם באמצעות התשתית האחודה SmartStack, האופטימלית לאחסון פלאש

27/12/2015 12:33
נימבל סטורג' וסיסקו

מערך פתרונות התשתית המשולבת והאחודה, SmartStack, האופטימלי לאחסון פלאש-SSD, של סיסקו (Cisco) ונימבל סטורג' (Nimble Storage), נמצא בתנופת אימוץ של ארגונים בתעשייה. מאז שנת 2012 SmartStack מיושם בלמעלה מ- 750 ארגונים ברחבי העולם במגוון תעשיות כגון: פיננסים, בריאות, חינוך ושירותים. מערך הפתרונות לתשתית משולבת ואחודה, הכולל את התשתית המאוחדת cisco UCS (ר"ת Cisco Unified Computing System) ואת פלטפורמת האחסון ההיברידי Nimble Adaptive Flash, תוכנן על מנת להאיץ ביצועי אפליקציות, להרחיב יישום רכיבי תשתית באופן עצמאי, לפשט את הניהול הכולל ולפרוס יישומים באופן מהיר בסיכון מופחת.

לדברי נדב מדר, מנהל מהנדסי מערכות בנימבל סטורג', "על מנת לעמוד בקצב השינויים הגובר והדרישות העסקיות וכדי לענות על הצורך לפתח במהירות תשתית למרכזי נתונים, אשר תתמוך גם ביישומים לייצור הכנסות וגם ביישומים ארגוניים, בוחנים ארגוני IT רבים פתרונות מאוחדים. מערך הפתרונות SmartStack מבוסס על פלטפורמה יעילה וגמישה יותר, בעל ארכיטקטורה ייחודית המאפשרת לגבור על מגבלות של סקאליביליות הקיימים בפתרונות מאוחדים קיימים, עליהם מבוססת ארכיטקטורה מסורתית. כמו כן, הם מציעים גם ניהול מתקדם ואוטומציה של תמיכה באמצעות אנליטיקה מבוססת ענן, אשר חסרים בהיצע הקיים היום בשוק ומתוכננים להתרחב בהתאם לדרישות הלקוח".

מדר הוסיף כי "סיסקו ונימבל פיתחו ביחד כמה ארכיטקטורות משותפות שאושרו ונכללות ב-CVD (ר"ת Cisco Validated Design site). הפתרון המשותף משמש גם כפתרון "best in class" לסביבות Cisco ONE Enterprise Cloud Suite ובכך מספקים קשת פתרונות מוכנים ומאושרים".

סורש ושדובאן, מנכ"ל נימבל סטורג', ציין כי "סיסקו ונימבל סטורג' ממנפים את התשתית האחודה הטובה מסוגה כדי להשיג תכנון אופטימלי שיאיץ וירחיב אפליקציות של ארגונים, ללא הגדלת המורכבות".

פתרון לארגונים בגודל בינוני וגדול

ארגונים בגודל בינוני ולקוחות גדולים עם מחלקות או סביבות מבוזרות, אשר זקוקים להפעלה וניהול קלים, יכולים לבחור ב- SmartStack אשר משלב את מערך Nimble CS300 עם Cisco UCS Mini ופתרון הוירטואליזציה vSphere 6.0 של VMware.  סיסקו ונימבל יקדמו במשותף את מותג SmartStack, ישתפו פעולה בפעילויות שיווק ובתוכניות ערוצי הפצה, ויספקו כלים להרחבה וקונפיגורציה כדי לפשט את תהליך הזמנת SmartStack.

SmartStack ל-SQL Server 2014

בנוסף להשקת SmartStack Cisco Validated Designs, נימבל גם משיקה את הארכיטקטורה החדשה שלה ל-SQL Server 2014, אשר מטפלת בדרישות ההגירה מ-SQL Server 2005 הנמצא בסוף מחזור החיים. עם מהירות, היקף פעולה ופשטות של פתרון SmartStack, ה-TCO הכולל מופחת באופן משמעותי, כאשר ארגונים מבצעים איחוד פלטפורמות וכן משדרגים לאפליקציות העסקיות העדכניות ביותר.

אירועים קרובים