HopOn: נמשך המעבר לתשלום בסלולר בתחבורה הציבורית

האפליקציה מדווחת כי לאחר ארבעה חודשי פעילות, נמכרים באמצעותה כרטיסים בכחצי מיליון שקלים ● היעד: 5% משוק התחבורה הציבורית בגוש דן – כבר ברבעון הראשון של 2016

עופר סיני, מייסד ומנכ"ל משותף של Hopon. צילום: קובי קנטור

הישג נאה? לאחר ארבעה חודשי פעילות, HopOn וחברת דן הודיעו כי מדי חודש נמכרים באמצעות האפליקציה כרטיסים בכחצי מיליון שקלים.

אפליקציית HopOn לתשלום סלולרי בתחבורה הציבורית השיקה באוגוסט האחרון פיתוח המאפשר לציבור הנוסעים לרכוש ולהטעין את כרטיסי הרב קו שברשותם ישירות מהאפליקציה, הזמינה למרבית מכשירי האנדרואיד (Android) הנפוצים. החברה מדווחת כי מאז הפעלת השירות נמכרו עשרות אלפי כרטיסי נסיעה לתחבורה ציבורית.

לדברי החברה, בחודשים האחרונים מכפיל את עצמו היקף השימוש באמצעות הפלטפורמה מדי חודש, והיעד שלה הוא להגיע ברבעון הראשון של 2016 לנתח של 5% מהיקף המכירות הכולל בתחבורה הציבורית בגוש דן.

האפליקציה מאפשרת רכישת כרטיסיות וכרטיסי חופשי חודשי של אזור גוש דן, תוך התאמה לפרופיל המשתמש (נוער, אזרח ותיק, סטודנט ועוד). אפשר באמצעותה גם לצבור ערך ארצי, שתקף באזורים שונים ברחבי המדינה, ולשלם עבור נסיעה בודדת בכל אחד מקווי האוטובוסים של דן.

HopOn תומכת כיום בשירות האוטובוסים העירוני של חברת דן וכן בתל-אופן, ועורכת פיילוטים בחברות תחבורה נוספות בארץ ובאירופה.

עופר סיני, מנכ"ל HopOn, אמר כי "מטרתנו היא להשתמש במגוון טכנולוגיות התשלום הסלולרי הקיימות כיום כאמצעי להקטנת משך הזמן המתבזבז ברשתות התחבורה הציבורית העירוניות על התשלום והכרטוס. בכל נסיעה של קו עירוני בשעות העומס מתבזבזות 20-30 דקות על קניית כרטיסים, מה שמסב נזק כספי רב למשק. מכירה של כרטיס תחבורה בודד באמצעות האפליקציה שקולה לחסכון של כמה דקות מזמן הנסיעה הכולל של ציבור הנוסעים בתחבורה הציבורית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים