באו לבקר במאורת הנמר: יורם סדן, מנמ"ר נטפים, ושמעון חקון, דירקטור תשתיות בחברה

17/12/2015 13:59
מימין: יורם סדן, ראש עסקי הפתרונות הדיגיטליים החדש של כיל, ושמעון חקון, שהחליף אותו כמנמ"ר נטפים. צילום: פלי הנמר

"רוב ארגוני ה-IT בישראל נמצאים באיחור של שנים מול מקביליהם במדינות המפותחות", כך אומרים יורם סדן, מנמ"ר נטפים, ושמעון חקון, דירקטור תשתיות בחברה, שהתארחו השבוע במאורת הנמר. לדבריהם, "נטפים שמה לה ליעד להדביק את הפערים ולהוביל את השינוי המיוחל, על מנת להפוך את ארגון ה-IT למוביל טכנולוגי ולשותף מלא לבנייה ולעיצוב האסטרטגיה העסקית".

"מנהלי ה-IT חייבים לבנות מול ההנהלה את האמון שמעבר לתפעול השוטף", מוסיפים סדן וחקון. "הם יכולים להיות שותפים עסקיים חיוניים ולהביא ערך מוסף אמיתי לביזנס. הטרנספורמציה הדיגיטלית מביאה את ה-IT לקדמה ודורשת ממנו להיות מחולל השינוי".

הם מציינים כי "השינוי הזה מאתגר, אולם יחד עם זאת יוצר מרחב של הזדמנויות".

נטפים היא חברה בולטת ו-ותיקה בעולם הפתרונות להשקייה. היא נוסדה בקיבוץ חצרים ב-1965 ומציינת השנה 50 שנות פעילות, תחת הכותרת: "50 שנות עיצוב העתיד".

לחברה 30 חברות בת, 18 מפעלי ייצור וקרוב ל-5,000 עובדים ברחבי העולם, שבעזרתם היא מספקת פתרונות חדשניים ליותר מ-120 מדינות. נטפים סללה את הדרך למהפכת השקיית הטפטוף ויצרה את שינוי הפרדיגמה, שהוביל להשקייה חקלאית בזרימה איטית (Low flow). כיום מציעה החברה מגוון רחב של פתרונות השקייה ופתרונות משלימים עדכניים לחקלאות.

סדן וחקון ציינו בביקור כי ארגון ה-IT מונה כ-120 עובדים ברחבי העולם ומספק פתרונות טכנולוגיים שתורמים לקידום היעדים העסקיים של החברה. "נוצרה בנטפים שותפות אמיתית בין ארגון ה-IT לגופים העסקיים, שמתבטאת ביוזמות טכנולוגיות ומתן מענה לתהליכים עסקיים המסייעים לחברה לספק פתרונות מחוללי שינוי, שמעצבים את עתיד עולם החקלאות", ציינו השניים.

יצוין שסדן חזר אלינו מגרמניה לאחר כשש שנים שבהן שימש מנמ"ר של חטיבת האנרגיות המתחדשות בתאגיד הענק סימנס (Siemens). לפני כן הוא היה מנמ"ר אימפרבה וסטאר-הום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים