HP השיקה את ה-SkyRoom – טכנולוגיה חדשה לשיחות וידיאו ב-HD – כולל הדמיות בתלת מימד

המערכת, שאלמנטים ממנה שימשו את נאס"א בחקירת כוכב הלכת מאדים, מבוססת על פיתוח חדש של HP Labs בתחום טכנולוגיות הווידיאו והתקשורת המצולמת ● שלומי פרייס, מנכ"ל חטיבת המיחשוב ב-HP ישראל, מסר, כי "הפתרון מקדם את נושא הוועידות ושיתוף המידע לרמה חדשה לחלוטין

27/10/2009 13:45

HP השיקה הבוקר (ג') את מערכת התוכנה החדשה SkyRoom, שמאפשרת לקיים שיחות וידיאו באיכות HD בזמן אמת כולל הדמיות בתלת מימד. המערכת מבוססת על פיתוח חדש של HP Labs – זרוע המחקר של החברה, בתחום טכנולוגיות הווידיאו והתקשורת המצולמת.

במסיבת העיתונאים שקיימה HP, נמסר, כי העברת הנתונים האיכותית והמהירה מתאפשרת באמצעות טכנולוגיית עיבוד ייחודית, המנטרת ומעדכנת רק את השינויים המתרחשים בתצוגה – ולא את התצוגה בשלמותה – ולאחר מכן דוחסת, מצפינה ושולחת את המידע למוקדים השונים. התוכנה, צוין, מותאמת לכל חומרה – לרבות חומרה מתוצרת צד שלישי, ודורשת יכולות בסיסיות ביותר. כמו כן, ציינה HP, הפעלתה פשוטה ועל מנת לייסד ועידת וידיאו נדרש פשוט להקליק על שמם של המשתתפים הרצויים.

יצוין, כי אלמנטים מהטכנולוגיה החדשה שימשו את משלחת נאס"א (NASA) בחקירת כוכב הלכת מאדים באמצעות רובוטים ממונעים, ושידרה תמונות באיכות HD מפני הכוכב האדום בחזרה לכדור הארץ.

שלומי פרייס, מנכ"ל חטיבת המיחשוב ב-HP ישראל, מסר, כי "הפתרון מקדם את נושא הוועידות ושיתוף המידע לרמה חדשה לחלוטין. מהיום, אין צורך בנסיעות עסקים ובבזבוז זמן יקר. כל האמצעים לקיום הפגישה זמינים ב-HP SkyRoom, כאילו מדובר בפגישה פרונטלית, וכל זאת במחיר משתלם וכדאי לכל".

לדברי פרייס, טכנולוגיית SkyRoom מאפשרת למשתתפים לראות זה את זה ולקיים פגישות עבודה, לשתף מצגות ולבצע הדמיות באופן מאובטח, איכותי וללא קיטועים או הפרעות כלשהן. באמצעות המערכת, ציין, יכולים כל הנוכחים לצפות בשולחן העבודה של המארח וליהנות מאמצעי המחשה מתקדמים, דוגמת תמיכה באנימציות והדמיות דו-ממדיות ותלת-ממדיות, פיצול מסך לצפייה במספר תצוגות וידיאו ועוד.

השימושים במערכת רבים ומגוונים, אמר פרייס. הוא פירט ואמר, כי צוותי פיתוח ומהנדסים יכולים לסקור קונספטים ועיצובים חדשניים, חברות הפקה ואנימטורים יוכלו לצפות בסרטים המופקים ולהגיב במשותף לתהליך העבודה וחברות פיננסים יכולות לחלוק מודלים חיים בין מספר מוקדי חשיבה ולקבל החלטות מיידיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים