אמבלייז ואקסס הכריזו על Else Intuition – מערכת הפעלה חדשה לטלפונים חכמים

מערכת ההפעלה החדשה מבוססת על פלטפורמת Access ומנוע לממשקי משתמש שפותח על ידי שתי החברות ● בנוסף, הכריזו אמבלייז ואקסס על מכשיר סלולרי חדש בשם Else, שיפעל על בסיס מערכת ההפעלה ● עמיר קופרווס, מנהל הטכנולוגיה הראשי של אמבלייז מובייל: "החזון שלנו הוא ליצור פתרון סלולרי מהפכני, שישנה את חוויית המשתמש בתחום"

אמבלייז (Emblaze) ואקסס (Access) הכריזו בסוף השבוע בטוקיו על מערכת הפעלה חדשה למכשירים סלולריים חכמים, שפותחה על ידי שתי החברות. שמה של המערכת הוא Else Intuition. עוד הכריזו שתי החברות על מכשיר סלולרי חדש שפיתחו, המופעל על בסיס מערכת ההפעלה החדשה, שיושק בלונדון ב-24 בנובמבר וייקרא Else.

מערכת ההפעלה החדשה מבוססת על פלטפורמת Access ומנוע לממשקי משתמש שפותח על ידי שתי החברות. בהודעה שפרסמו נכתב, כי מערכת ההפעלה מאפשרת חוויית משתמש מתקדמת וייחודית, הפעלת ריבוי יישומים במקביל ומעבר ביניהם בקלות, והאצת גרפיקה ב-2d וב-3d. הנתונים השמורים במכשיר, אומרות החברות, ניתנים לגישה מכל מקום – ולא רק מיישום אחד ייעודי.

מכשיר ה-Else, שיפעל, כאמור, על מערכת ההפעלה החדשה, יהיה בעל מסך מגע ויכלול מצלמת 5 מגה-פיקסל, קישורית Wi-Fi ובלוטות', רכיב GPS, יכולות של נגן מוזיקה ו-וידיאו, ועוד. שתי החברות ציינו, כי המכשיר החדש ומערכת ההפעלה החדשה כבר הוצגו למפעילי סלולר ברחבי העולם, וכעת הן מצפות להערכת המפעילים.

עמיר קופרווס, מנהל הטכנולוגיה הראשי של אמבלייז מובייל (Emblaze Mobile – חברה בת של אמבלייז), ציין בהכרזה, כי "החזון שלנו הוא ליצור פתרון סלולרי מהפכני, שישנה את חוויית המשתמש בתחום. דמיינו לעצמכם, שהמצלמה בעצם תחליף את המצלמה הדיגיטלית שלכם, תוכלו לקבל אי-מיילים בדחיפה בזמן אמת בכל מקום בעולם שבו תהיו, כמעט כל שיר או סרט שקיימים בעולם יהיו במרחק הקלקה, וכל אחת מהתכונות הרבות תתאפשר במחוות אצבע קלה ולא תיקבר בתוך תיקיות שקבורות בתוך תיקיות. אם אתם מדמיינים את זה, אתם מדמיינים את ה-Else ואת האפשרויות הרבות שנוצרו בעזרת ה-Else Intuition".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים