מיקרוסופט מציעה מנוי עסקי ל-Office 365

מחירה של גרסת ה-E5 עומד כיום על 35 דולר לחודש למשתמש, כאשר הכלי המוביל הוא ה-Skype for Business, שמציע כעת יכולת לשדר שיחות ועידה וישיבות בניהול תוכנת החברה

להתממשק בצורה הדוקה וכביכול להיות חלק מ-365

חברות שמעוניינות להשיג בעלות על מרבית הכלים החדשים שענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט (Microsoft) דחסה לתוך ה-Office 365 שלה, יכולות כעת להשיג את מבוקשן באמצעות מנוי עסקי מיוחד שהחברה משיקה היום (ג'). ה-Office 365 מציע פיצ'רים חדשים אשר כוללים בין השאר כלי לניתוח ארגוני, סקייפ (Skype) לעסקים, ענן PBX ועוד.

מחירה של גרסת ה-E5 של Microsoft Office 365, חבילת שירותי הענן שמסופקת באמצעות מיקרוסופט על תשתיות שנבנו ברחבי העולם, עומד כיום על 35 דולר לחודש למשתמש. המחיר כולל מספר מתאבנים מכלים חדשים להתרשמות הלקוח. הכלי המוביל הוא למעשה פשוט מבחר יכולות חדשות שכולל ה-Skype for Business שמציע כעת יכולת לשדר שיחות ועידה וישיבות בניהולה של התוכנה של מיקרוסופט. Skype for Business היא בסופו של דבר מיתוג מחודש של ה-Lync communication, התוכנה שהשיקה מיקרוסופט מוקדם יותר השנה. החל מהיום יהיה זמין גם שירות שיחות הוועידה PSTN, שמאפשר למשתמשים לחייג לפגישה שנערכת באמצעות שירותי התקשורת של מיקרוסופט.

במסגרת הצעתה של הענקית מרדמונד יכלול המנוי העסקי ל-E5 גם כלי ענן חדש – Cloud PBX – שמאפשר למנמ"רים להחליף מערכות BPX מיושנות בניהול מבוסס-ענן באמצעות פורטל שמספקת מיקרוסופט. בעלי המנוי יוכלו להוסיף בתשלום גם את הכלי PSTN Calling שמאפשר שיחות בין מועסקים ללא עלויות חיצוניות מה-Skype for Business. לדברי זיג סרפין, מנכ"ל סקייפ לעסקים, כל הכלים החדישים הללו נועדו לסייע לחברות להתקדם מפגישות שמתנהלות באמצעות שיחות ועידה באודיו או בטלפון אל עידן חדש יותר.

הפיצ'רים החדשים הללו היו זמינים בגרסאות בטא מוקדם יותר השנה, וסרפין אומר כי יותר מ-4,000 ארגונים כבר בחרו להתנסות בהם.

המנוי העסקי ל-E5 יעלה רק 24 דולר לחודש למשתמש לחבילת הבסיס שכוללת שיחות מקומיות ובינלאומיות, או 12 דולר לחבילת בסיס לשיחות מקומיות בלבד. כנהוג יש להניח שגם הפעם תציע החברה הנחה לחברות שיבצעו רכישות גדולות במיוחד. חברות שברשותן מנוי קיים ל-Office 365, יכולות לשלם תוספת בעבור תכנית שדרוג שתהיה למעשה בעלות ההפרש בין מחיר המנוי הישן לזה של החדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים