תוכן שיווקי

HDS משיקה קו מוצרי All-Flash ומגדירה מחדש את רמת הביצועים של תשתיות IT

סדרת הפתרונות מבוססי פלאש של היטאצ'י דטה סיסטמס וכן הפתרונות ההיברידיים, כוללים תוכנה לאוטומציית IT ומאיצים את המעבר של לקוחות לפתרונות All-Flash

24/11/2015 14:52
היטאצ'י דטה סיסטמס

היטאצ'י דטה סיסטמס (HDS) הכריזה על פתרונות אחסון חדשים כחלק ממשפחת מוצרי All-Flash, אשר מציעה רמה חסרת תחרות של ביצועים, אוטומציה ועמידות, בצורה משתלמת יותר בהשוואה לטכנולוגיה מבוססת דיסקים.

סדרת ה-VSP F היא מערך ה-All-Flash בעל כושר העמידות החזק ביותר בשוק

קו מוצרי הפלאש של HDS כולל כעת קו חדש ומורחב של מערכי All Flash, הכולל את Hitachi VSP (ר"ת Virtual Storage Platform) מסדרה F. סדרת ה-VSP F היא מערך ה-All-Flash בעל כושר העמידות החזק ביותר בשוק, והינו היחיד אשר מתחייב לזמינות נתונים של 100%. סדרת ה-VSP F מציעה רמה חסרת תחרות של 1.4M IOPS בכדי לענות על הדרישות התובעניות ביותר של היישומים הקיימים היום. סדרת ה-F כוללת פונקציית שכפול נתונים קלה לניהול, עם יכולת שכפול סינכרונית וא-סינכרונית אשר זמינה לצורך הגנה מלאה על הנתונים. קיבולת האחסון האפקטיבית של סדרת F נעה בין 12.8 טרה-בייט ל-448 טרה-בייט ומספקת ללקוחות פתרון פלאש מלא שעובד בצורה חלקה עם תשתיות אחרות של היטאצ'י, באמצעות תוכנה אחודה לניהול וכלי אוטומציה עשירים שאינם קיימים במוצרי נישה.

Hitachi VSP G – זמני תגובה משופרים וקיבולת אפקטיבית גדולה יותר

בנוסף, HDS הכריזה על הדור הבא של מודולי הפלאש (FMD-Flash Module Drive DC2) עם יכולות דחיסת נתונים בזמן אמת (inline) לדגמים מתקדמים של סדרת Hitachi VSP G, המיועדים להשיג זמני תגובה משופרים וקיבולת אפקטיבית גדולה יותר.

ה-VSP מסדרה G ממנף את מודולי ה-FMD DC2 החדשים עליהם מתבססת סדרת ה-VSP F. כעת, ה-VSP מסדרה G יכול לספק רמה משופרת של זמני תגובה, קיבולת פלאש אפקטיבית והחזר על השקעה. התכנון המוגן בפטנט של ה-Hitachi FMD DC2 ממנף ארכיטקטורה מהירה ומקבילית אשר מספקת כמות של פי חמישה write IOPS ופי שלושה יותר read IOPS ביחד ל-SSD’s (ר"ת Solid State Drives) סטנדרטיים. ה- Hitachi FMD DC2 כולל גם טכנולוגיית multi-queuing חזקה אשר מאפשרת לתעדף פעולות קלט\פלט (IO) ביחס לפעולות רקע (בעיקר תחזוקה של רכיבי פלאש), בכדי להשיג זמן תגובה נמוך ביותר, אפילו תחת עומס כבד. ה-FMD DC2 זמין כעת בנפח של עד ל-6.4 טרה בייט (raw) וכולל דחיסת inline.

Hitachi Automation Director Software וה-Hitachi Data Center Analytics

HDS גם הכריזה על חידושים בחבילת התוכנות Hitachi Automation Director ו-Data Center Analytics לייעול תהליכי ניהול של מערכי האחסון. באמצעות תבניות שירות מוגדרות מראש ותזרימי ניהול אוטומטיים, Hitachi Automation Director מעצים את משתמשי הקצה באמצעות הקצאה עצמית של אחסון פלאש, בכדי לזרז ולפשט את ההתקנה של יישומים ומשאבי מחשוב חדשים.

Hitachi Data Center Analytics מהווה את תוכנת האנליטיקה היעילה והסקלבילית ביותר בשוק, המסייעת לצמצם את העלות ואת המורכבות בניהול מערך האחסון ולהגביר את המהירות של התקנת יישומים. התוכנה מספקת ללקוחות את הכלים בכדי להקצות את השקעות הפלאש שלהם לסביבות חומרה של ספקים רבים תוך ניטור מדויק של ביצועים וניתוח על פי היקף. תוכנת ה-Hitachi Data Center Analytics מנטרת ציוד אחסון של היטאצ'י ושל ספקי צד ג' בכדי לזהות ולפתור בעיות ביצועים בסביבת המחשוב ולאפשר תכנון אפקטיבי יותר של קיבולת האחסון.

היטאצ'י דטה סיסטמס (HDS),מספקת פתרונות אחסון מוכווני שירותים אשר מאפשרים הקצאה דינאמית של אחסון הטרוגני בהתאם לצרכים העסקיים, וניהול מרכזי באמצעות תוכנות וירטואליזצית האחסון של HDS. היטאצ'י דטה סיסטמס, חלק מקונצרן האלקטרוניקה הגלובלי היטאצ'י שמגיע מיפן, מונה למעלה מ-6,300 עובדים, ומהווה חלק אינטגרלי מקבוצת פתרונות האחסון של היטאצ'י. HDS מספקת פלטפורמות אחסון, תוכנות ניהול אחסון ושירותי יעוץ בתחום האחסון באמצעות ערוצי שיווק ישירים ועקיפים ביותר מ-130 מדינות, ובין לקוחותיה נמצאים כ-70% מהחברות ברשימת פורצ'ן 100 (Fortune 100). היטאצי' דטה סיסטמס פועלת בישראל משנת 1979, ומעסיקה כ-30 עובדים. בין לקוחותיה בארץ נמנים מרבית הבנקים הגדולים, גופים ביטחוניים ותעשייתיים, חברות היי-טק, משרדי ממשלה ועיריות, חברות תשתית ופיננסיים.

למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה.

אירועים קרובים