לקראת שיא גינס: שבוע אורקל – בעננים

היכן שיש עננים צריך גם מטריות. מימין: אילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק של אורקל ישראל; עוזי נבון, מנכ"ל החברה; וזיו מנדל, מנכ"ל ג'ון ברייס הדרכה

עוזי נבון, מנכ"ל אורקל (Oracle) ישראל, פתח במלון דניאל בהרצליה את שבוע אורקל ברוח הענן – אחד הכיוונים אליהם החברה הולכת בימים אלה. זאת, בעקבות ההכרזה שנתן באחרונה לארי אליסון, המייסד ומנהל הטכנולוגיות הראשי של אורקל, בפני 60 אלף איש בסן פרנסיסקו לפיה החברה תוביל את שוק מחשוב הענן בכל התחומים.

במסגרת האירוע, שכלל יותר מ-1,500 משתתפים, ביניהם יותר מ-220 נציגי חברות מהמובילות במשק, התקיימו 80 סמינרים שהעבירו יותר מ-100 מרצים. שבוע אורקל מצוי בדרכו לשבירת שיא גינס בקטגוריית הכנס הוותיק בעולם ישראל – הוא מתקיים מזה 22 שנים.

בין משתתפי הכנס וערב הפתיחה ניתן היה למצוא מפתחים, תוכניתנים, ראשי צוותים, מנמ"רים, מנהלי מאגרי נתונים ועוד. הם זכו במרוצת השבוע להזדמנות לשמוע וללמוד מפי טובי המומחים והמרצים הבכירים בשוק הישראלי את כל מה שחשוב למנהלים ואנשי מקצוע בתחום ה- IT ובתחום העסקי, נהנו מהמגוון הרחב של הסמינרים המקצועיים, החדשים והמרתקים, כמו גם מסדנאות העשרה, פינוקים וכמובן – נטוורקינג.

בפעם הראשונה השנה יכלול הכנס יומיים של סדנאות לאחר אירוע (After Event Workshops), שיתקיימו בבית ג'ון ברייס בתל אביב. אלה יאפשרו למשתתפים לגעת בטכנולוגיה ולהתנסות ביכולות מתקדמות וחדשניות, כגון Java 8 Streams ו-Full stack development.

יחד עם נבון פתחו את הכנס זיו מנדל, מנכ"ל ג'ון ברייס הדרכה מקבוצת מטריקס, שותפה ותיקה לאירוע, ואילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק של אורקל ישראל.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

היכן שיש עננים צריך גם מטריות. מימין: אילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק של אורקל ישראל; עוזי נבון, מנכ"ל החברה; וזיו מנדל, מנכ"ל ג'ון ברייס הדרכה

היכן שיש עננים צריך גם מטריות. מימין: אילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק של אורקל ישראל; עוזי נבון, מנכ"ל החברה; וזיו מנדל, מנכ"ל ג'ון ברייס הדרכה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים