תוכן שיווקי
לקראת אירוע הענן העולמי של מיקרוסופט, ב-2 בדצמבר במרכז הירידים בתל אביב

אירוע הענן העולמי של מיקרוסופט מגיע לישראל

Microsoft Azure Tour יציג בפני הקהילה הטכנולוגית בארץ את חידושי הענן של החברה

17/11/2015 16:35
מיקרוסופט. צילום: BigStock

מיקרוסופט (Microsoft) העולמית תקיים בישראל את אירוע הענן Microsoft Azure Tour ב-2 בדצמבר 2015 במרכז הירידים. תל אביב היא אחת משמונה ערים שבהן בחרה החברה לקיים את האירוע היוקרתי, והיא תהיה היעד השלישי אחרי פילדלפיה ושטוקהולם.

הכנס הוא "אירוע נודד" של מיקרוסופט שמופק כולו על ידי מהנדסי Microsoft Azure שיישאו את ההרצאות, וכן צוות הפקה. בראש המשלחת תעמוד ג'וליה ווייט, מנכ"לית לשיווק פלטפורמת הענן בחברה.

באירוע, שיימשך יום שלם (20.00 – 09.30) צפויים להשתתף כ-1,000 איש. מיקרוסופט תציג בו את פלטפורמת הענן שלה, כולל Microsoft Azure ומגוון פתרונות חדשניים לשני סוגים של קהלים: מפתחים ואנשי IT. במקביל ל-Microsoft Azure Tour יתקיים אחר הצהרים אירוע ייחודי למקבלי החלטות עסקיים, שבמסגרתו ייחשפו המנהלים לפן העסקי של הענן ולהזדמנויות שהוא מציע.

ניקול הרשקוביץ', מנהלת שיווק מוצרים בכירה בפלטפורמת הענן, מיקרוסופט, אומרת כי "ישראל נבחרה כאחת מקומץ מדינות שבהם יתקיים האירוע, וזאת לאור היקף החדירה של טכנולוגיות ענן ואיכות הפתרונות וההטמעות בשוק המקומי. מיקרוסופט מעוניינת להרחיב את הדיאלוג עם מפתחים ואנשי IT בישראל ולחשוף בפניהם חידושים ואפשרויות נוספות שמציע הענן. הכנס הייחודי יהיה הזדמנות מצוינת לכך".

בנוסף להרצאות יוכלו המשתתפים לקחת חלק בסדנאות מותאמות למפתחים ולאנשי IT שיאפשרו התנסות בפתרונות החדישים ביותר. תערוכת שותפים תחשוף בפני המשתתפים אקו-סיסטם מקיף של פתרונות ושירותים המוצעים כיום לכל ארגון ועסק. הכנס יסתיים בקוקטייל בשעות הערב ובקונצרט רוק של אבי סינגולדה שיארח את גיא ויהל.

אירועים קרובים