תוכן שיווקי

eWave מארחת את HP Indigo על הענן של טריפל סי

05/11/2015 10:45
טריפל סי

קבוצת eWave מעלה את HP Indigo לסביבת Azure Pack של טריפל סי. HP Indigo עושה שימוש בפתרון Track & Trace של eWave Mobile – מערכת תפעולית מרכזית המנהלת בצורה חכמה ויעילה מספר רב של טרנזקציות לוגיסטיות, באמצעות ממשק ניהול פשוט ונוח. כחברה המשנעת כמות גבוהה מאוד של פריטים בשנה, HP Indigo נדרשו לפתרון אשר יספק מידע בזמן אמת לגבי מיקומו של כל פריט על פני כל שרשרת האספקה הגלובלית.

המידע שנאסף לתוך המערכת נשלח בצורה מרוכזת לחוות השרתים של טריפל סי, שם יושבת ליבת המערכת, ובאמצעות כלים אנליטיים של eWave, המידע עובר עיבוד נתונים ומגיע חזרה ל-HP Indigo. המערכת הותקנה על ידי חטיבת התשתיות ואבטחת המידע של קבוצת eWave  System – eWave בסביבת Azure Pack בטריפל סי, כמענה לדרישות הדינאמיות של המערכת. בשל חשיבות המערכת, טריפל סי מאפשרת רמת יתירות גבוהה – Tier IV.

ניסים כספי, מנכ"ל eWave  System, אומר כי "הבחירה בסביבת Azure Pack של  טריפל סי, הינה אך טבעית לאור הצרכים היחודיים של מערכת חיונית מסוג זה הדורשת זמינות גבוהה מצד אחד, ויכולת התאמת משאבים בהתאם לאופי המתפתח של המערכת מצד שני, eWave וטריפל סי הבינו את הצורך העסקי הייחודי של HP Indigo, ובהתאם לכך בנינו את התשתיות".

בן נחום, מנהל מכירות ענן, טריפל סי, אומר כי "תשתיות חוות השרתים של טריפל סי נמצאות בחזית הטכנולוגיה. זאת על מנת לספק ללקוחות שלנו את שירותי האירוח המתקדמים ביותר בשוק. אנו שמחים על הפרויקט המשותף ועל הבחירה בנו כמתקן מארח, ואנו מקווים להמשך שיתוף פעולה פורה גם בעתיד, הן מול eWave והן מול HP Indigo".

רוברט תמיר, HP Indigo, מוסיף כי  "המערכת מספקת לנו שקיפות רבה מאוד לגבי שרשרת האספקה שלנו, ונותנת ערך מוסף גבוה בניהול המלאי".

טריפל סי נוסדה בשנת 1989 והתחילה את דרכה כחברת מחשוב ואינטגרציה. כיום, היא מעסיקה כ-100 עובדים, ובנוסף לשירותי מחשוב ואינטגרציה, מספקת החברה שירותים טכנולוגיים במספר אפיקים מרכזיים, כגון מחשוב ענן, שירותי אירוח, שירותי תקשורת ועוד. בין לקוחות החברה ניתן למצוא את בנק הפועלים, בנק דיסקונט, התעשייה האווירית, סלקום, מעריב שירותי בריאות כללית, שטראוס, נביעות, שופרסל ועוד. טריפל סי יושבת ברחוב הסיבים 49, פתח תקווה.

לאתר החברה לחצו כאן. 

אירועים קרובים