תוכן שיווקי
לקראת אירוע - תערוכת CES בלאס וגאס

ג'נרל מוטורס תחשוף בתערוכת CES כיצד היא מגדירה מחדש את הניידות האישית

מנכ"לית GM, מרי בארה, תהיה הנואמת המרכזית בתערוכה ● גארי שפירו, מנכ"ל CEA: "הגעתה של מרי מעצימה את הסינרגיה בין מכוניות וקישוריות, ודבר זה מאשר את מעמדה של CES כפלטפורמה גלובלית לחדשנות"

03/11/2015 10:23
מרי בארה, מנכ"לית ג'נרל מוטורס

מנכ"לית ג'נרל מוטורס (General Motors), מרי בארה, תהיה הנואמת המרכזית בתערוכת CES ותחשוף כיצד החברה מגדירה מחדש את הניידות האישית.

הנאום של בארה יתקיים ב-6 לינואר בלאס וגאס.  "ג'נרל מוטורס דוגלת בחדשנות בעולם הרכב, תוך שימוש בגישה אטרקטיבית על מנת לשפר את חוויית הנהג, תוך שמירה על כלי רכב בטוחים, זולים וידידותיים לצרכן", מסביר גארי שפירו, מנכ"ל CEA, ומוסיף "אנו שמחים שמרי תהיה הנואמת המרכזית בתערוכה, מה שמעצים את הסינרגיה בין מכוניות וקישוריות, ומאשר את מעמדה של CES כפלטפורמה גלובלית לחדשנות".

גארי שפירו, מנכ"ל CEA

גארי שפירו, מנכ"ל CEA

בארה מכהנת כמנכ"לית ג'נרל מוטורס מ- 15 בינואר 2014. היא משמשת גם כחברה במועצת המנהלים של החברה. היא החלה את הקריירה שלה עם ג'נרל מוטורס בשנת 1980 כסטודנטית באגף הרכב פונטיאק (Pontiac) ומאז החזיקה בתפקידים שונים בחברה. בארה דורגה במקום הראשון ברשימה של המגזין פורצ'ן (Fortune) תחת הכותרת "50 הנשים החזקות ביותר בעולם העסקים".

במתן דגש על הקשר שבין טכנולוגיה צרכנית ועולם הרכב, ניתן לראות צמיחה של 25% בתערוכת CES  2016, כאשר יותר מ-100 חברות טק-רכב יחשפו את החידושים האחרונים בטכנולוגיית "ללא נהג" בשטח העצום של התערוכה. בין יצרניות הרכב שישתתפו: FCA ,BMW, אאודי (Audi), פורד (Ford), ג'נרל מוטורס, יונדאי (Hyundai), מרצדס (Mercedes-Benz), טויוטה (Toyota) ופולקסווגן (Volkswagen).

אירועים קרובים