רן גוראון, משנה למנכ"ל בזק – מונה למנכ"ל פלאפון

גוראון, מוותיקי המנהלים בשוק התקשורת, יחליף בתפקיד את גיל שרון, שהודיע על פרישתו ביום א' האחרון

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי. צילום: יח"צ

דירקטוריון בזק אישר היום את מינויו של המשנה למנכ"ל בזק, רן גוראון, לתפקיד מנכ"ל פלאפון. גוראון יחליף בתפקיד את גיל שרון, שהודיע על פרישתו ביום א' האחרון.

גוראון, מוותיקי המנהלים בשוק התקשורת, החל את דרכו כמנהל שיווק בסלקום, משם התקדם לתפקיד סמנכ"ל השיווק של ברק, וב-2006 עבר לתפקיד סמנכ"ל השיווק של בזק, ולאחר מכן מונה למשנה למנכ"ל החברה.

בעשר השנים האחרונות גוראון הוביל והיה שותף למהלכים בבזק, שחיזקו את החברה בשוק התקשורת הישראלי, בין היתר בהפיכתה לחברה הממוקדת בעולמות האינטרנט, בניהול מהלך המיתוג המחודש שלה, ובמגוון מהלכים חדשניים, בראשם השקת רשת ה-NGN.

יו"ר בזק, שאול אלוביץ מסר בעקבות המינוי כי "רן הוא מנהל מצוין, בעל חשיבה אסטרטגית, יכולות שיווקיות יוצאות מהכלל והיכרות רבת שנים ומעמיקה עם שוק התקשורת הישראלי. אני משוכנע שהוא יוביל את פלאפון בהצלחה, תחת תנאי השוק המאתגרים הקיימים היום".

גוראון מסר כי, "אני רוצה להודות ליו"ר בזק ולדירקטוריון החברה על שנתנו בי את האמון, ולמנכ"ל בזק, סטלה הנדלר, על התמיכה והעבודה המשותפת בשנים האחרונות. אני רואה בקבלת התפקיד אחריות כבדה. מהיכרותי עם פלאפון, מדובר בחברה מצוינת המורכבת מעובדים ומנהלים מעולים, כשיחד נמשיך להוביל אותה לשיאים חדשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים