"הרגולציה בתחום האנרגיה דוחפת את החדשנות בתחנות הדלק: אנחנו ערוכים לקראתה"

כך אמרה איריס שיפרין, מנמ"רית סונול, בפאנל חדשנות שנערך במסגרת כנס C3 בברלין ● דורון יצחקי, מנהל משאבי תשתיות בשירותי בריאות כללית: "אנחנו היינו החלוצים ביישום רשומה רפואית לאומית"

"הרגולציה בתחום האנרגיה יוצרת חדשנות, והיא תביא למהפכה של ממש בתחום הרגלי התדלוק ושיטות התשלום. סונול כבר ערוכה לקראת העידן החדש". כך אמרה איריס שיפרין, מנמ"רית סונול. שיפרין דיברה בפאנל חדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית, שנערך במסגרת מפגש פורום C3 של אנשים ומחשבים שנערך בשבוע שעבר בברלין.

שיפרין השיבה לשאלת המנחה, עו"ד שמואל חכים, לשעבר מנמ"ר מינהל הרכש של משרד הביטחון, ששאל האם אנו צפויים לראות בתחנות הדלק מהפכה בנושא התשלומים כשם שהכספומטים שהחלו כשירות פרטי לבנקים הפכו להיות נחלת הכלל, ואמרה כי "הרגולציה בתחום אמורה לשנות את הרגלי התדלוק של בעלי רכב שיש להם כרטיסים לתדלוק אוטומטי, המשויכים לאחת מחברות האנרגיה. בעתיד, יוכל כל נהג לתדלק בכל תחנת דלק בארץ ללא שיוך לחברה מסוימת". לדברי שיפרין עמדות התדלוק של סונול כבר כוללות התקן אוניברסלי שיאפשר את המעבר לעידן החדש לכשיחל. "בנוסף סונול פועלת במספר ערוצים עם הלקוחות שלה כמו למשל אפליקציית סונול, פעילות בפייסבוק (Facebook), אינסטגרם (Instagram), יוטיוב (YouTube) ועוד", אמרה שיפרין.

"אתרי החברה כבר מותאמים לאפשרויות תשלום בסלולר בדומה לפנגו (Pango), אפשרות לצבירת ליטרים של דלק, הטבות בחנויות הנוחות ועוד" אמרה שיפרין. היא ציינה כי "הפעילות בפייסבוק נועדה לתקשר עם קהלים נוספים, כמו למשל עם המגזר הערבי, הרוסי, עם הצעות לטיפים לטיולים, שמוצעים לכלל הלקוחות שלנו" אמרה.

מהפכת הרשומה רפואית לאומית

דורון יצחקי, מנהל משאבי תשתיות בשירותי בריאות כללית, אמר כי "אני יכול לומר היום שלשירותי בריאות כללית היה חלק במהפכת הרשומה רפואית לאומית. זה החל כמערכת "אופק" שפותחה עוד בימי גדי גילאון שהיה מנמ"ר הכללית, ואח"כ יושמה בסורוקה." יצחקי הוסיף כי "בהמשך היא הועברה לכל בתי החולים של הכללית וכעת גם לבתי חולים אחרים וארגוני בריאות נוספים".

דורון יצחקי, מנהל משאבי תשתיות בשירותי בריאות כללית. צילום: כפיר סיון

דורון יצחקי, מנהל משאבי תשתיות בשירותי בריאות כללית. צילום: כפיר סיון

יצחקי מסביר כי "המערכת מאפשרת לשתף מידע בין גורמי טיפול שונים, כך שאם למשל מגיע לקוח שלנו לבית חולים בצפון, לרופאים המוסמכים יש הרשאה לראות את ההיסטוריה הרפואית שלו, ובכך לחסוך זמן וגם למנוע תקלות וטעויות. מדינת ישראל היא אחת המדינות הבודדות המובילות ברמת השת"פ בין בתי חולים לקופות חולים, ואני מקווה שבעתיד הקרוב כל המידע הרפואי על כל מבוטח בארץ יוכל להיות זמין ומשותף לכל בתי החולים".

"במקביל אנחנו, כמו קופות חולים אחרות, ממשיכים להשקיע ברפואה דיגיטלית, שירותי רופא אונלייין בוידיאו לאמהות לילדים קטנים, וכן מרחיבים את נושא המרשמים הממוחשבים שפוטרים את הלקוחות להגיע לרופא כדי לקבלם", אמר יצחקי לסיום.

כברת דרך לא קטנה

חנה שינדלר, ראש אגף קשרי לקוחות BRM בבנק לאומי, אמרה כי "החדשנות אצלנו היא חלק חשוב בפעילות, ועשינו עד כה כברת דרך לא קטנה. אחד הנושאים שעסקנו בהם באחרונה הוא היערכות לקראת הרפורמה של בנק ישראל, שבמסגרתה יופרדו חברות האשראי מהבנקים. זה יכניס את עולם התשלומים לתחרות מאוד קשה, סדרי עולם ישתנו בכל מה שקשור לדרך העברת כספים, אבל אנו מאמינים שבסופו של דבר הלקוח ירוויח".

טל נתנוביץ, סמנכ"ל בקרה ומערכות מידע בשיכון ובינוי - סולל בונה

טל נתנוביץ, סמנכ"ל בקרה ומערכות מידע בשיכון ובינוי – סולל בונה

טל נתנוביץ', סמנכ"ל בקרה ומערכות מידע בשיכון ובינוי, אמר כי "החדשנות אצלנו באה לידי ביטוי באוטומציה של תהליכי מכירה וניהול. השאיפה היא שלכל מנהל יהיה טאבלט שבאמצעותו הוא יוכל להיכנס לכל מידע שקיים בשרתי החברה, ולתת מענה מיידי ללקוח בזמן אמת ללא כל מתווכים." נתנוביץ הוסיף כי "האתגר שלנו הוא כפול כי אין הרבה חברות סטארט-אפ בתחום שלנו, ולכן אנחנו לא פעם צריכים להמציא את עצמנו מחדש."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים