פוליקום השיקה מערכת לקיום שיחות ועידה בווידיאו שפותחה בישראל

המערכת, RMX 4000, פותחה במשך כשנתיים בחטיבת המחקר והפיתוח של החברה בארץ ● היא מסוגלת לחבר בו זמנית עד 320 משתתפים ממקומות שונים ● דן אנגל, מנהל פעילות פוליקום בישראל: "המערכת צפויה להגדיל את מכירות משפחת ה-RMX לסך כולל של כ-50 מליון דולרים כבר בשנה הראשונה"

תוצאות מעורבות. פוליקום

פוליקום (Polycom) השיקה מערכת חדשה לקיום שיחות ועידה באמצעות הווידיאו. המערכת, RMX 4000, פותחה בחטיבת המחקר של פוליקום בישראל במשך כשנתיים, והיא מסוגלת לחבר עד 320 משתתפים בו זמנית. בנוסף, RMX 4000 תומכת בחיבור עמדות באיכויות וידיאו שונות, כולל Full HD.

מערכת ה-RMX 4000 אמורה לאפשר לחברות גדולות, משרדי ממשלה, מוסדות חינוך, רשתות של שירותי בריאות וארגונים גדולים נוספים, לקיים ועידות ווידיאו הכוללות הקלטה והזרמה של התוכן בטכנולוגיית HD בכל חלקי הארגון, ואף לארגונים חיצוניים. הפתרון של פוליקום ניתן לפריסה במסגרת כל סביבת תקשורת מאוחדת, והוא כולל שילוב עם פלטפורמות UC מתוצרת מיקרוסופט (Microsoft), יבמ (IBM), נורטל (Nortel), ועוד.

מפוליקום נמסר, כי לפי תחזית שפרסמה חברת המחקר גרטנר (Gartner), שיעור הצמיחה השנתי המורכב (CAGR) של שוק המערכות לקיום שיחות ועידה בווידיאו, צפוי להגיע ל-17.8% בין השנים 2008 ל-2013, ולגדול מהיקף של 3.8 מיליארד דולרים ל-8.6 מיליארד.

דן אנגל, מנהל פעילות פוליקום בישראל, ציין, כי המערכת שתיוצא לרחבי העולם צפויה להגדיל את מכירות משפחת ה-RMX לכ-50 מליון דולרים כבר בשנה הראשונה. הוא הוסיף, כי "את המכירה הראשונה של המערכת ביצענו כאן בארץ, לאחת מחברות ההיי-טק הגדולות בשוק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים