אבי תמיר, סיטריקס: "יש ליצור סביבת משתמשים מאובטחת עם הביצועים הגבוהים ביותר"
כתב: הילל יוסף
"החזון שלנו הוא לאפשר סביבת עבודה ללקוחות, לספקים ולעובדי החברה, עם המענה המאובטח והזמין ביותר ולצד הביצועים הגבוהים ביותר". כך אמר אבי תמיר, מנהל מכירות סיטריקס (Citrix) ישראל.
תמיר התראיין לקראת כנס שעורך הסניף המקומי של החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך באולם אירועים סטוקו, ביום ה', ה-29 לאוקטובר.
לדברי תמיר, "אנו מתרכזים בסביבת העבודה במובייל, כי היא הופכת להיות מרכזית. אנו רואים בשוק את כלל המגמות: האחת, תהליכי ההצטרכנות (קומודיטיזציה): יותר ויותר אפליקציות, רכיבים ואנשים עובדים שלא על PC. אנשים צורכים IT שלא דרך מחלקת המחשוב בארגון. תהליכי BYOD (ר"ת הבא את הרכיב שלך מהבית לעבודה): כל עובדי הארגון מגיעים עם מחשבים, טאבלטים וטלפונים חכמים פרטיים, ויש להפריד בין ה-IT העסקי והפרטי; עובדים שלא עובדים במקום העבודה, אלא מהבית, בשטח, או אצל לקוחות. לכן, נדרש לספק גישה מרחוק למשאבים הארגונים, לאפליקציות, מכל מקום ובכל עת – ועם כל רכיב מחשוב".
"לצד אלה יש גלובליזציה: היום ארגונים הם מבוזרים, יש סניפים ומרכזים במספר מקומות בעולם. המטרה היא לתת שירות לעובד-לקוח סביב השעון, ולא אכפת לו מהיכן; יש דרישה מחמירה לאבטחת מידע, והצורך בהלימה לרגולציות. לכן היום נדרש לתת פתרונות לתחום אבטחת המידע והגנת הסייבר, בעולם ההולך ונהיה יותר מורכב. כחלק ממענה זה, יש לספק המשכיות עסקית: נדרש לתת מענה למספר דטה סנטרים, עם פתרונות DR העובדים סביב השעון – אין זמן לנפילות".
לקבל גישה לכל מה שנדרש
סיטריקס, אמר תמיר, "עונה לכל המגמות הללו. המענה של סיטריקס הוא על בסיס היצע רחב של מוצרים, עם פתרון אחד מבית אחד. זאת, להבדיל מחברות אחרות המביאות פתרון מרובה ספקים. הפתרון מטפל בכל שכבות ה-IT: מובייל, רישות ו-וירטואליזציה".
לדברי תמיר, "אנו מסייעים ללקוחות הארגוניים, משתמשי החוץ או הפנים – לקבל גישה לכל מה שנדרש, לכל אפליקציה, לכל פריט מידע, מכל מקום, ועל גבי כל רכיב מחשוב – עם מעטפת אבטחה. לסיטריקס יש מערך של אפליקציות מובייל העונה על צורך זה".
"אנו מאפשרים שיתופיות", ציין תמיר. "סיטריקס מספקת פתרונות אשר מחברים בין משתמשים לאפליקציות, כאשר הווירטואליזציה של תחנות הקצה, VDI, היא חלק מהפתרון".
"הפתרון שלנו לסביבת העבודה הארגונית מממש את החזון של עבודה בכל מקום ובכל עת, לרבות בסביבה וירטואלית, עם יכולת למחשוב לפי דרישה, שדרוג האפליקציות בעולם המובייל, עבודה בסביבה של ריבוי מערכות הפעלה – והכל על גבי פלטפורמה אחת, עם נקודת גישה אחת לאפליקציות", הוסיף תמיר. "המטרה היא להביא לתפוקה טובה יותר של המשתמשים, ולהקל על עבודת המנמ"ר וצוות ה-IT".
"זהו כנס הלקוחות הראשון של הסניף הישראלי של החברה בו נתמקד בהצגת החזון של סיטריקס והמוצרים שלנו", סיכם תמיר. "בכנס ישתתפו בכירים מהחברה מאירופה, נחשוף את המוצרים האחרונים של החברה ונתאר את מפת הדרכים העתידית שלה. בכנס יציגו השותפים שלנו גם מספר פתרונות. הסניף הישראלי הוקם לפני שנתיים. מטרתו היא ליצור מחויבות גדולה יותר של סיטריקס ללקוחות הארגוניים. סיטריקס רואה בישראל שוק עם פוטנציאל לגדילה ומשקיעה בשוק זה – ותמשיך להשקיע בו".