YoutTube Red: צפייה בתכנים נקיים מפרסומות

גוגל הודיעה על שירות חדש שייפתח ב-28 באוקטובר, ובמסגרתו ניתן יהיה לצפות בסרטונים ביוטיוב ללא פרסומות, או הצורך בלדלג עליהן, או אפילו אלה שקופצות באמצע המסך ● זה בהחלט לא הצ'ופר היחיד שתספק הענקית, אך אל תתלהבו עדיין: הכיף הזה ממש לא בא בחינם

לראות ללא הפרעות. YoutTube Red

גוגל (Google) הודיעה על פתיחת שירות חדש במסגרת יוטיוב (YouTube) שייקרא YoutTube Red ויהיה מיועד למנויים בתשלום חודשי של 9.99 דולר לחודש. השירות הזה יספק, בראש ובראשונה, יכולת לצפות בתכנים שמוצעים בשירות באופן נקי ממודעות – המנויים לא יצטרכו יותר לחכות עד שהמודעה בתחילת הסרטון תסתיים או שיתאפשר לדלג עליה, וכן לא יסבלו ממודעות שקופצות לתוך הסרטון מכל מיני כיוונים ודורשות סגירה.

המודעות הן לא הדבר היחיד שמציע השירות, ויש לו עוד שתי הצעות עיקריות. הראשונה היא היכולת להוריד תכנים להתקנים תומכים כדי לצפות בהם מאוחר יותר, במקומות בהם אין כל גישה לאינטרנט.

השנייה היא האפשרות לשמוע את התכנים מנוגנים ברקע של אפליקציות אחרות, כלומר ניתן לדוגמה להכין רשימה של שירים להשמעה, להפעיל אותה, ואז לעבור להשתמש במעבד תמלילים כדי לכתוב מכתב. מדובר בתכונה שכבר הייתה קיימת בעבר ביוטיוב, אך הורדה. עכשיו היא חוזרת, אך בתשלום.

גוגל אמורה להפעיל את השירות בעוד מספר ימים, ב-28 באוקטובר, אך בינתיים מתחילות להופיע מספר בעיות. כך לדוגמה, רשת הספורט הגדולה בעולם, ESPN הודיעה שהיא מוציאה את התכנים שלה מיוטיוב, ומי שרוצה לראות סרטונים שיגיע לאתר שלה. הבעיה במקרה הזה היא בהסכמים צולבים שחתמה ESPN עם מספר גופי שידור אחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים