נחשו מי הגיע? עדכון ה-iOS 9.1 כבר כאן

העדכון כולל אימוג'ים חדשים כמו טאקו, בוריטו, ובקבוק שמפניה, ולפרועים שבינינו אפילו אצבע משולשת אחת ● כמו כן, ישנם תיקוני באגים שונים, ביניהם לפיצ'ר התמונות החיות של ה-iPhone 6S

יש מי שמסדר את העניינים. iOS 9.1

אתמול (ד') הוציאה אפל (Apple) את העדכון הראשון המשמעותי למערכת ההפעלה iOS 9. העדכון, שזכה למספור ונקרא iOS 9.1, כולל אימוג'ים חדשים ותיקוני באגים שונים.

מדובר על עדכון שישמח מן הסתם את משתמשי האימוג'ים במכשירי ה-iPhone, וזאת בשל תוספת לצוות האימוג'ים לבחירה שלו, שמעמידה את סך כל האיורים החביבים על 150. בין האימוג'ים החדשים שהתווספו לוותיקים תמצאו כעת באגף המאכלים למשל, טאקו, בוריטו, ובקבוק שמפניה, או במלים אחרות – ארוחה מקסיקנית חגיגית. אגף הפרצופים שודרג אף הוא עם סמיילי ממושקף חדש, סמיילי מהורהר וסמיילי שכולו מורכב מדולרים.

בנוסף זכו חובבי "מסע בין כוכבים" באימוג'י בסגנון ההצדעה הוולקנית של מיסטר ספוק ("live long and prosper") ולמי שמעדיף דרך יותר וולגרית להעברת מסרים לחבריו, מציע העדכון גם אימוג'י שמפרגן באצבע משולשת (בכמה גווני עור פוליטיקלי קורקטיים).

אבל מעבר לאייקונים המאוירים החדשים, מספקת iOS 9.1 גם עדכון לפיצ'ר התמונות החיות של ה-iPhone 6S, המתעד בסרטוני live את הרגעים שלפני ואחרי צילום תמונה. מעכשיו, כשמשתמש יצלם, תזהה התכונה האם המכשיר נמצא במיקום גבוה או נמוך מדי, כך שלא יבוזבז או ייתפס מקום בסרטון על רגעים מתים.

ה-iOS 9.1 זמין להורדה אונליין כעת, בעבור כל משתמשי אפל ש-iOS 9 מותקן כבר על מכשיריהם. אפשרות נוספת היא לחבר את המכשיר למחשב ולהוריד את העדכון באמצעות iTunes. בד בבד עם שחרור עדכון מערכת ההפעלה מציעה אפל גם עדכון של ה-Apple Watch שלה, הכולל שיפורים לצורך הארכת חיי הסוללה ומספר תיקוני באגים. מכשיר OS X El Capitan קיבל אף הוא עדכון המספק מענה למספר בעיות עם Microsoft Office 2016 ולאפליקציית המייל המובנה שלו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים